zwanger of niet ?

<p>Hallo,</p><p>vandaag ben ik 3,5 dag overtijd. tot heden zijn de testen van de action nog negatief uitgeslagen. nu heb ik vanmorgen rond 9 uur een ovulatie test gedaan, deze was eigenlijk vrijwel direct positief.<br />daarna heb ik een kruidvat gekocht en test gedaan, ook deze was weer negatief. dit was rond 11:00 <br /><br />hebben jullie dit mee gemaakt ? en wat raad je dan eventueel aan ?<br />het zou zo welkom zijn…. maar zou nu naar bijna 4 dagen wel wat willen weten… of ongesteld willen worden...</p>
 
Hoi, 
Ik ben momenteel zelf 9 dagen overtijd, 4 testen gedaan en allemaal negatief. Die van de Etos, clearblue en 2 van de kruidvat. Ik snap de onzekerheid, ik word er ook helemaal gek van?. Het enige wat je kan doen is nog een paar dagen wachten. Heb je symptomen? Over een paar dagen weer testen. Ik gebruik zelf de Maya app en die zegt dat na 10 dagen overtijd ik contact moet maken met de HA voor een eventuele bloedtest. 
 
 
Hallo,

aah zenuwslopend he, vind je ook niet..
elk half uur naar de wc, heb voortaan schrale billen... 
nee heb geen klachten, meestal voor mijn menstruatie heb ik last van roze/bruinige (oud bloed) afscheiding, nu niks.. alleen last (gehad) van slijmige witte afscheiding. en elke ochtend en beetje last van buikpijn en erg erg moe.. 
Ja dat wil ik eigelijk deze week ook gaan doen, en bloedtest aanvragen..
we hebben pas het eerste gesprek en eerste onderzoeken gehad voor de malle molen, maar alles was en is goed.. het zou wel gek zijn als het nu opeens raak is... maar naar lange tijd proberen zo welkom
 
Zie je ook niet een heel vaag streepje. Mijn streep was zo vaag dat ik echt heel veel moeite moest doen om het te zien
 
Volgens mij helpt de HA je pas na een aantal dagen en niet direct na 3 dagen... Althans dat heb ik me laten vertellen.
Het is erg zenuwslopend, 9 dagen overtijd is niet niets.. als ik niet zwanger ben prima, maar laat me dan gwn ongesteld worden hihi.
 
Terug
Bovenaan