zwanger of niet ?

@beestjesfan, ik zie echt niks, alleen vannacht een test gedaan, 
en weet niet of ik vanacht goed gekeken heb, maar vanmorgen zag ik een dun dun lijntje..... maar de tijd was voorbij, dus mag eigelijk niet meer kijken.
 
@gebruiker10095744
ik ben vandaag 5 dagen over tijd, vanmorgen inderdaad bij de huisarts geweest, wou graag een bloedprikformulier omdat de testen nog niet veel aangegven, maar de huisarts gaf inderdaad aan, dat een bloedprikformulier net zo betrouwbaar is als een test, dus dat dit geen verschil maakt.. ze raade aan om nog 2 dagen af te wachten. en dan opnieuw te testen.
als ik zwanger ben is het inderdaad ook welkom, maar zo niet dan word ik graag ongesteld haha, (zit er nooit op te wachten...maar nu mag het komen graag zelfs... al is het alleen maar dat je wat duidelijk hebt haha
 
 
Ik ben gebruiker 10095744, heb eidndelijk m’n gebruikersnaam kunnen wijzigen?.
Verschrikkelijk hé dat afwachten. Ik heb zondag ook weer een test gedaan helaas was die weer negatief. Gister heb ik ook de HA gebeld en kreeg precies t zelfde te horen als jij. Moet 2/3 weken wachten tot ze het in je bloed zien. Maar als ik het goed berekend heb dan zou ik nu dan eigelijk 4 weken moeten zijn.. Vandaag dus 11 dagen over tijd en nog helemaal niks te zien. Ik had een dag voor mijn NOD een slijmerig licht roze veeg dus dacht: O ja ongesteld (was t vergeten dat ik het moest worden whaha) sinds dien helemaal niks meer. Ben wat misselijk geweest, ben heeeeeel moe eind vn de dag en lig al om 20.00 in bed. En heb gevoelige tepels, ook nooit gehad. Eerst dacht ik zit in m’n hoofd maar nu weet ik zeker van niet. Ik heb m’n man beloofd vrijdag samen te testen .. dus het enige wat we kunnen ie wachten... ?
 
Terug
Bovenaan