Zwanger of niet ?

<p>Hallo</p><p>Ik ben nieuw hier en wil graag mijn verhaal delen.<br /><br /></p><p>Afgelopen zaterdag ( bijna 1 week geleden ) heb ik seks gehad met condoom en ook even zonder condoom, ook is er wat vingerwerk verricht en daarbij zat ook wat voorvocht/sperma op zijn vingers.<br />12 dagen later ( nu rond maandag ) moet ik ongesteld worden, maar ik voel hiervan nog geen teken en heb wel een regelmatige cyclus.<br />Ik had gelijk de dag na heel even onveilig seks gehad te hebben al enorm pijnlijke tepels ( wat nog steeds aanhoudt ) en woensdag avond was ik misselijk en had ik wat buikpijn en steekjes links en rechts onder in mijn buik, daarbij was ook wat duizelig, gewoon niet helemaal lekker. Ook ben ik iets vermoeiender en heb ik nu sinds 2 dagen alleen maar een honger gevoel/ leeg gevoel in de maag.<br />Heb de gehele dag door ook een beetje een weeig gevoel.<br />Gisteren zat ik rustig op de stoel wat te werken achter de computer en voelde ik links beneden soort plopjes in mijn buik ( maar had niet het gevoel, dat het mijn darmen waren. )<br /><br /></p><p>Als ik rond maandag/dinsdag nog niet ongesteld ben dan ga ik volgende week even een test halen :) </p><p>Graag jullie meningen.</p><p>Liefs,</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Een test geeft natuurlijk de meeste zekerheid. 
Ik ben nu bijna 17 weken zwanger. De symptomen die jij beschrijft kwamen bij allemaal pas veel later, rond week 7/8. Op basis daarvan zou ik zeggen, daar is het nog veels te vroeg voor dus niet zwanger. Maar elk lichaam is anders. Dus ik zou gewoon een test halen. 
De symptomen die je omschrijft worden veroorzaakt door het HCG hormoon. Dus een test zal dan ook positief zijn

Alvast bedankt voor de eerste reacties !
Ik ga nog heel eventjes wachten en volgende week ( als ik nog niet ongesteld ben geworden ) komt die test er sowieso.

Maar, inderdaad het is wel erg vroeg om al symptomen te hebben, dat zij een vriendin van mij ook al. Maar, het is gewoon vreemd aangezien, ik van zulke kwaaltjes verder nooit last heb. Als ik ongesteld moet worden, ben ik vaak ook maar 3 dagen en nooit hevig, ook verder nooit echt last van mijn buik of mijn borsten, dus vandaar :) 
Ben trouwens ook wel wat humeurig, maar zal me niks verbazen dat, dat komt omdat ik rete honger heb de heletijd. 

Ja de honger is echt verschrikkelijk, de weeigheid houdt trouwens gewoon aan, ook als mijn maagje vol zit.
Heb al 6 eetmomenten op 1 dag, daar maak ik nu maar 8 van. Gisternacht zelfs om half 2 's nachts een hele banaan opgegeten, omdat ik honger had.

Hmm koud valt mee, maar heb wel mijn ups an downs.
Maar, EPF wanneer had jij die symptomen ? 

Dat de symptomen vroeg zijn klopt. Maar ikzelf was ook echt al 2 weken heel beroerd voordat ik ongesteld zou moeten worden. Dus het kan echt wel.. ben inmiddels 14 weken.. 

Hii allemaal,

ik heb een vraagje.. ik heb 6 weken gekeden seks gehad, helaas het condoom gescheurd. Daarna de map genomen. 1,5 week later een bloeding wat erg leek op mn menstruatie. 
Vorige week had ik 2 druppels bloedverlies en steken in mn baarmoeder. Ook erg misselijk vooral in de ochtend en hoofdpijn. 
Alle testen zijn negatief. Ik dus getest bij de huisarts (bloedonderzoek) daar kwam uit een hcg waarde van 0,1 dit was een paar dagen geleden. De huisarts zei toen dat ik niet zwanger ben. Maar hcg wordt toch alleen aangemaakt als je zwanger bent? Of heeft elke vrouw een standaard kleine hoeveelheid ?

help me out please

Terug
Bovenaan