Zwanger of niet ?

Ik had serieus 2/3 dagen na de eisprong al symptomen. Pijnlijke tepels, als ik net in bed lag misselijk & gekke stoelgang. Zei toen al gelijk tegen m’n vriend; ik ben zwanger. 1.5 week na eisprong positieve test en maandag eerste echo (7+6 dan)

Het is een week geleden dat je seks hebt gehad begrijp ik toch? Dan heeft testen volgens mij nog weinig zin. Ik zou het nog even afwachten en testen op de dag dat je normaal ongesteld zou moeten worden (mocht het er dan nog niet zijn).

[quote quote=10128898]Het is een week geleden dat je seks hebt gehad begrijp ik toch? Dan heeft testen volgens mij nog weinig zin. Ik zou het nog even afwachten en testen op de dag dat je normaal ongesteld zou moeten worden (mocht het er dan nog niet zijn).[/quote]

Klopt, nu 1 week geleden. Morgen moet ik ongesteld worden en maandag zou ik dan 1 dag te laat ongesteld zijn, maar laat er altijd een beetje speling tussen zitten. Anders in de loop van eind volgende week ga ik testen. 
Dan open ik eventueel wel een nieuw topic, mocht het dan toch zo zijn !
Voor nu iniedergeval bedankt, snap wel dat we er niet zoveel mee kunnen, vroeg me alleen af of meerdere mensen dit ook al zo vroeg hadden. 

Hoi!
Niet om het een of ander, maar de gemiddelde tijd tussen eisprong en menstruatie is 14 dagen. Dus de kans dat je een week voor je menstruatie onbeschermde seks hebt en zwanger zou zijn is erg klein. Symptomen komen ook vaak als je denk of dat je zwanger bent.
Pijnlijke tepels zijn ook symptomen dat je menstruatie eraan komt, net als misselijk en duizeligheid. Ook een zeurderige pijn in je buik. Dus nee denk dat je niet zwanger bent. Maar als je niet zeker bent, testen...
Succes!

[quote quote=10128785]Hii allemaal, ik heb een vraagje.. ik heb 6 weken gekeden seks gehad, helaas het condoom gescheurd. Daarna de map genomen. 1,5 week later een bloeding wat erg leek op mn menstruatie. Vorige week had ik 2 druppels bloedverlies en steken in mn baarmoeder. Ook erg misselijk vooral in de ochtend en hoofdpijn. Alle testen zijn negatief. Ik dus getest bij de huisarts (bloedonderzoek) daar kwam uit een hcg waarde van 0,1 dit was een paar dagen geleden. De huisarts zei toen dat ik niet zwanger ben. Maar hcg wordt toch alleen aangemaakt als je zwanger bent? Of heeft elke vrouw een standaard kleine hoeveelheid ? help me out please[/quote]
Hoi!
Ik reageer even op je berichtje, omdat ik vind dat er niet speciaal een nieuwe topic geopend hoeft te worden. Daar is een forum voor, je vragen stellen en je gedachten delen. Een forumtopic is openbaar en iedereen mag daar zijn of haar berichten posten. Dat is niet aan de topicbeheerder, sorry to say. 600x hetzelfde topic is ook irritant. 
Je zou een zwangerschapstest kunnen overwegen. Gewoon een van de kv 2 voor 5. Die zijn best accuraat. Je HCG hormoon neemt dagelijks toe als je zwanger bent. Testen met ochtendurine is het beste en kijken na de aangegeven tijd. Niet later dan dat, met het risico op indroogstreepjes.
Heel veel succes!

[quote quote=10128999]Hoi! Niet om het een of ander, maar de gemiddelde tijd tussen eisprong en menstruatie is 14 dagen. Dus de kans dat je een week voor je menstruatie onbeschermde seks hebt en zwanger zou zijn is erg klein. Symptomen komen ook vaak als je denk of dat je zwanger bent. Pijnlijke tepels zijn ook symptomen dat je menstruatie eraan komt, net als misselijk en duizeligheid. Ook een zeurderige pijn in je buik. Dus nee denk dat je niet zwanger bent. Maar als je niet zeker bent, testen… Succes![/quote]
Ik heb normaal gesproken dit niet als mijn menstruatie nadert.
Dus, vandaar dat het me meer opviel. Maar, we gaan het zien !
Iniedergeval bedankt nog voor het reageren

Terug
Bovenaan