Zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb al zolang als ik menstrueer een super regelmatige cyclus die exact 4 weken duurt. Op maandag heb ik mijn eisprong (die duidelijk voelbaar is) en precies 2 weken later op maandagochtend word ik ongesteld. Dit had gisteren moeten gebeuren, maar er zijn nog steeds helemaal geen tekenen van een menstruatie. Dus gisteravond een test gedaan (Clear Blue) maar die was negatief. Nu weet ik niet wat ik moet denken, en of ik toch nog een test  zal doen, want ik heb wel heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben.
Wat vinden jullie?

Liefs, Mamaniels

Hoi Mamaniels,

Ik zou als ik jou was voor de zekerheid nog een test doen.
Ik moet vandaag ongesteld worden of beter gezegd vandaag heb ik mijn NOD ben nog neit ongesteld geworden en twijfel dus ook of ik nu wel of niet een test moet doen of wachten tot ik overtijd ben ofzo. Normaal heb ik  voor ik ongesteld word pijnlijke licht opgezwollen borsten etc. alleen nu heb ik daar helemaal geen last van....

Meid gewoon nog een keer testen en veel succes ik hoop dat je zwanger bent!!

Liefs Aicha.

quote: Aicha reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-01-2006 11:37:32'));

Hoi Mamaniels,

Ik zou als ik jou was voor de zekerheid nog een test doen.
Ik moet vandaag ongesteld worden of beter gezegd vandaag heb ik mijn NOD ben nog neit ongesteld geworden en twijfel dus ook of ik nu wel of niet een test moet doen of wachten tot ik overtijd ben ofzo. Normaal heb ik  voor ik ongesteld word pijnlijke licht opgezwollen borsten etc. alleen nu heb ik daar helemaal geen last van....

Meid gewoon nog een keer testen en veel succes ik hoop dat je zwanger bent!!

Liefs Aicha.

Hoi Aicha,

Dank je voor je reactie!
Eigenlijk wil ik jou hetzelfde advies geven als jij mij gaf, namelijk gewoon een test doen!
Ik zal voor je duimen!

Liefs, Mamaniels

Hoi Mamaniels,

Je kunt het beste over een paar dagen nog een test doen met ochtendurine. Omdat je 's avonds getest heb, was er misschien nog niet voldoende hormoon te meten in je urine (als je veel gedronken hebt overdag?).
Heb je al wel "zwangerschapsverschijnselen" of is het gewoon een gevoel?

Ik duim voor je

Groetjes,
Jetje

hoi hoi,

Bij mij werkte de test bij mijn eerste zwangerschap ook niet meteen een week later wel.
Dus gewoon weer testen.

groetjes sabje

Vanmorgen een test gedaan met ochtendurine, maar die was ook weer negatief.
Ik snap er helemaal niets van, en ik word (nu al) gek van de onzekerheid. Juist omdat ik altijd de klok gelijk kon zetten op mijn menstruatie, en me ook gewoon zwanger voel (misselijk, moe en intuitief) had ik echt op een positieve uitslag gerekend.
Maar ik ben bang dat ik toch gewoon geduld zal moeten hebben, al is dat wel moeilijk.

Liefs, Mamaniels

Dat wachten is inderdaad heel erg vervelend.

Ik had ook altijd een strakke cyclus, maar vorige maand was ik ineens overtijd. Ik dacht dus echt dat ik zwanger zou zijn, maar helaas steeds negatieve testen..Mijn cyclus is nu opgeschoven van 31 dagen naar 36 dagen, want zit nu weer op dag 36 en mijn test was ook negatief..dus die duivels zullen bij mij morgen wel komen..

Maar wie weet, probeer anders nog eens over een paar dagen opnieuw te testen..

Hoi Natascha,

Wat ontzettend frustrerend he, als je lichaam opeens niet meer doet wat het altijd gewoon deed! Ik hoop voor jou dat je dit keer wel zwanger bent, want dat zou natuurlijk ook nog steeds kunnen.
Ik heb me wel voorgenomen om voorlopig even niet meer te testen, want de teleurstelling is elke keer zo groot, maar als ik zondag nog steeds niet ongesteld ben ga ik toch nog 1 keer testen.
Veel succes, ik zal voor je duimen.

Liefs, Mamaniels

Terug
Bovenaan