Zwanger of niet?

Elke keer is de teleurstelling inderdaad groot.... toen ik ging testen dacht is, hij zal echt wel negatief zijn, ik probeerde er dus vanuit te gaan, maar toen ie negatief was was ik gelijk sjacho..haha

Ik wacht ook nog tot zondag...als ik dan nog niet ongesteld ben zit ik op dag 40 en
dan maar weer even opnieuw testen..

spannend..

Ik ken dat, ik voel me nu ook al de hele ochtend rottig. Maar goed, we gaan gewoon nog even geduld hebben, ik laat in ieder geval maandag wat van me horen. Doe jij dat ook?
Ik ben namelijk wel heel benieuwd hoe het afloopt!

Ja zeker, ik laat het ook direct weten..

Succes met wachten en probeer je er anders even iets minder mee bezig te houden, anders gaan die dagen zo langzaam!

Natascha

Je hebt gelijk, dat ga ik zeker proberen, al is het wel lastig. We zijn het namelijk al best een tijd aan het proberen (om zwanger te raken bedoel ik) en dit is de eerste keer dat ik over tijd ben, dus het houdt me gewoon heel erg bezig.
Maar goed, aan de andere kant hebben we al een geweldig zoontje van 3 waar ik natuurlijk ook genoeg energie aan kwijt kan, dus ik ga me gewoon op hem storten (niet letterlijk natuurlijk...).

Sterkte met wachten, en tot maandag!

Liefs, Mamaniels

ik voel me helemaal thuis in jullie berichtjes.
ik had gister mijn nod. ook al getest maar negatief. vanmorgen weer getest met ochtendurine, weer negatief. dus ik zal ook geduld moeten hebben. ik wil tot zat wachten en dan weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben tenminste.
ik heb ook echt het gevoel dat ik zwanger ben, gevoelige borsten, zeurend gevoel in mijn onderbuik. en er zijn 2 pendelaars die zeiden dat ik nu al zwanger zou zijn. nou moet ik daar maar niet teveel van uitgaan maar toch.
heel veel succes met geduld hebben en ik duim voor jullie.

xx moon (27, 5e ronde  1e kindje)

heej dames, ook ik heb t zelfde probleem. ik ben al 9 dagen overtijd, en heb vorige week ook een test gedaan, die was ook negatief. ik voelde me ook misselijk, en zeurende pijn in onderbuik. en ik ben nog steeds niet ong.. ik wacht ook nog een paar daagjes en dan ga ik maar weer opnieuw testen.. verschrikkelijk die onzekerheid..!!!!!!!!!!

Ik heb dit forum pas gisteren ontdekt, en ik kom overal de term NOD tegen.
Wat is dit toch???

Ik vind het erg prettig om te zien dat er meer meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten als ik, en ik zal heel hard duimen dat we allemaal zwanger zijn!

Terug
Bovenaan