zwanger of niet

Hoi Vilies,

Nou ik heb een afspraak staan voor volgende week woensdag bij mijn ha, de assistente kent onze familie al vanaf dat ik en mijn broer en zus klein zijn dus die rageerde heel spontaan: "wat leuk als het zo is, maar kom maar lekker langs over een weekje."
Dus ik ga nog een week geduldig wachten en van het weekend nog een test doen. Heb eigenlijk geen verschijnselen, alleen moe en een opgezetten buik en GEEN rd, dat is voor mij het belangrijkste.

Hopelijk gaat het allemaal goed voor ons allemaal!!!!
Succes en jullie horen nog van me.
Groeten Lonneke (ikke)

Hoi Lonneke!!

Nou ik ben uit de onzekerheid hoor!!!!
Je raadt het nooit....

Ik ben gisteren ongesteld geworden.
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Zo dat lucht op.

Ik weet nu in ieder geval waar ik aan toe  ben.

Voor jou hoop ik echt dat je gewoon lekker zwanger bent.
Hou me op de hoogte OK?

Suc6, ik zal voor je duimen.

Groetjes Vilies

Hoiiii Vilies,

Nou bij mij is het nog steeds afwachten.....ben nog niet ongesteld geworden.....maarja dat zegt ook niet veel begrijp ik wel.
Klote voor je dat je niet zwanger bent, van de andere kant wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.....op naar de volgende ronde.
Begin ook wel steeds benieuwder te worden of het bij mij wel raak is......ik hou je op de hoogte.........
Nou toi toi en tot snel.

Greetz Lonneke

Hoi Lonneke,
Hoe gaat het met je?
Ik kijk elke dag even of je hebt gereageerd, maar ik hoor maar niets!
Ik ben zo benieuwd of je al naar de HA bent geweest.

Ik hoor het graag nog even van je.

Groetjes Vilies

Hoi Vilies,
vandaag is de dag dat ik naar de HA mag en ik heb er zelf niet zo veel vertrouwen in. Waarschijnlijk ben ik mezelf krampachtig aan het vertellen dat ik niet zwanger ben in de hoop dat de klap dan niet zo hard aan zal komen.
Ik ben verschrikkelijk zenuwachtig, maarja het gaat goedkomen hoe dan ook.
Als het niet zo is dan hoop ik maar dat ik snel ongesteld wordt........test van afgelopen zaterdag was nog steeds negatief vandaar de twijfel.

Je hoort van me.......
Groeten Lonneke

Hoi Lonneke,

ik ben erg benieuwd hoe je afspraak bij de huisarts is gegaan!
Ik zit namelijk in ongeveer hetzelfde "schuitje", ben nu 8 dagen overtijd en test nog steeds negatief
Ik ben van plan om aankomend weekend nog een test te doen en als deze weer negatief is dan mijn huisarts ook maar te bellen...
Heel veel sterkte vandaag en hoop voor je dat je wat zekerheid kan krijgen!

Groetjesss, Ashley.

Hallo Vilies en anderen,

Helaas helaas helaas  volgens de HA niet zwanger..........er is weer een urinetest gedaan en deze was ook weer negatief, ben inmiddels 19 dagen over tijd en mijn HA denkt dat mijn lijf een cyclus aan het overslaan is. Hij zag geen reden om een bloedtest te doen. Nu maar geduldig wachten of ik ongi wordt. Ik voel me klote en ik baal dat mijn lijf me zo voor de gek houdt........als ik begin februari (wanneer ik een normale cyclus zou hebben gehad) weer niet ongi wordt, dan moet ik terug komen, want dan gaan ze kijken of er iets anders aan de hand is.  Ik moet weer even mijn redelijke zelf worden,want op dit moment haal ik me dingen in mijn hoofd die niet reeel zijn.
Ik ga hard proberen me hier overheen te zetten en hopen dat ik snel ongi wordt zodat we weer kunnen gaan klussen . (ik ga eerst van het weekend op zuip denk ik ha ha ha )

Ik moest het even kwijt......ik hoop voor al die anderen die in het zelfde schuitje zitten dat het anders uit pakt......een negatieve test hoeft niets te zeggen!!!!!!!

groetjes Lonneke

hoi Lonneke

Ik kon even niet op internet, nu weer wel.
Ik heb net gelezen dat je niet zwanger bent volgens de HA
Wat K.... zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En helemaal dat je dan nog niet ongesteld bent geworden. Dan lijkt mij het frusterende eraan.
Ik hoop voor je, dat je het alsnog wordt, en anders gewoon volgende maand weer opnieuw kan beginnen.

Suc6!!!

Groetjes Vilies

Terug
Bovenaan