Zwanger... of niet?

ik heb mate of zoiets gedaan, maar ik was eigenlijk nog te vroeg. Stom he? ik kon gewoon niet wachten. Maar de test was dus negatief. Ik wacht nu maar gewoon mijn nod af en test dan wel weer als dat nodig is.
wanneer is jouw nod?

heey meiden,

nou test gedaan Negatief.
wat moet ik nou ?
over paar dagen nog een keer testen maar dan met ochtendurine ?
of het uit me hoofd proberen te zetten en gewoon afwachten ?
vind het zelf allemaal zo raar heb verschillende kwaaltjes, gevoelige borsten misselijk moe, zeurdende onderbuik !
dat was al voor me nod ! 1 dag voor me nod wert ik ongesteld maar dat was tot zaterdag morgen dus 2 goede daagjes zeg maar, erg kort voor mij doen. normaal 7 dagen.
nu inmiddels maandag voel me nog steeds hetzelfde!  alleen nog onzekerder. test zegt duidelijk negatief ook geen vaag streepje ofzo.
wat moet ik nou ,,

Help

gr jokey

wat gek, jokey. Ik zou denk ik gewoon maar even afwachten en over een paar dagen nog een keer testen. Als het dan weer negatief is, kun je misschien naar de huisarts gaan? Niet omdat het ernstig is, maar gewoon om duidelijkheid te krijgen.
Maar ja, ik weet het ook niet zo goed hoor, ik zit ook pas in mijn eerste ronde.

He Meiden,

Mijn NOD is vandaag of morgen, uitgaande van 26 dagen.

Vandaag nog niets, maar heb zaterdag getest en die was negatief!

Maar even op internet gekeken, en bij sommige vrouwen komt  de
aanmaak van HCG stoffen pas vrij laat, dus wie weet!

Nog even geduldig wachten!

Hoe is het verder met jullie?

He Meiden,

Mijn NOD is vandaag of morgen, uitgaande van 26 dagen.

Vandaag nog niets, maar heb zaterdag getest en die was negatief!

Maar even op internet gekeken, en bij sommige vrouwen komt  de
aanmaak van HCG stoffen pas vrij laat, dus wie weet!

Nog even geduldig wachten!

Hoe is het verder met jullie?

ik heb totaal geen last van pms, dat vind ik zo gek. verder nog steeds veel misselijk (vooral 's ochtends, kwartiertje na opstaan). en die borsten, he? pfff....
ik wacht maar rustig af! woensdag is nod-day

quote: Mon Reve schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-10-2007 18:31:52'));

He Dames,

Hebben jullie ook wel eens heel sterk het gevoel dat je zwanger bent?

Ik heb een aantal kwaaltjes, die er normaal niet zijn... en ik hou mezelf
niet voor de gek! Vandaag testje gedaan, maar natuurlijk veel te vroeg...
moet dinsdag pas ongesteld worden... dat wordt gewoon wachten.

Kus

Hoi!
Ik was tot gisteren overtuigd zwanger te zijn, ondanks een supernegatieve test. Buikpijn, vreselijke rugpijn, ieder half uur naar de WC en zelfs een gezicht vol pukkels. Ik heb normaal nooit ergens last van ook niet van pms (was aan de pil) dua vandaar.
Gisteren zijn ze gekomen ! en nu is alles zo goed als over, alleen nog buikpijn. Wat een teleurstelling. Maar we gaan gewoon door ( over een paar daagjes dan he)

Hoop dat t jou beter afgaat, als er maar iets komt op dit punt he?

Groet
Lucia

Terug
Bovenaan