Zwanger of niet?

<p>Hi. </p><p>Ik heb een vraagje, ik heb nu wel een paar symptomen zoals rugpijn paar dagen, borsten gevoelig,  Montgomery klieren op m'n tepels. </p><p> </p><p>Ik heb dus gister 2 testen gedaan kruidvat early de ene had een licht streepje. En de anders was super licht maar je zag het wel heel lichtjes. </p><p> </p><p>Nu heb ik vandaag weer een test gedaan en helemaal niks. Hoe kan dat??? </p><p> </p><p> </p><p>Ik moet maandag of dinsdag ongesteld worden dus ik wacht wel even af. Maar vind dit wel apart. </p><p>Groetjesssss</p><p> </p>

Hi,  Ik ben misschien nu heel dom, maar ik weet niet hoe ik een foto hier moet uploaden ?.    Ja ik ga ook een clearblue halen die 6 dagen voor je menstruatie kan gebruiken.  Of is de clearblue met weken indicatie beter?

En gister had ik de testen gedaan in de middag. En deze ook weer in de middag. Misschien de HCG niet voldoende? 

Volgensmij is de eerste ochtend urine altijd het beste om mee te testen.
Wel vreemd dat je nu ineens geen streepje meer zag, ik zou ook nog is testen met de CB weken indicatie, vanwege het digitale display kan er dan ook geen vergissing over staan. Soms kunnen streepjes zo licht zijn... Spannend! Suc6!

Tip, test wel pas op de dag dat je ongesteld moet worden, zeker met clearblue, die hebben meer hcg nodig, anders is het gewook weggegooid geld. En inderdaad altijd met ochtendurine testen, daar is hcg meest geconcentreerd in. 

Hi Danielle, 

Oké dus dan beter dat ik even wacht. Ik heb de clearblue gehaald met 6 dagen van te voren voor je ongesteldheid.
Kan je die dan wel gebruiken of gewoon wachten tot maandag a dinsdag dan zou mijn menstruatie moeten beginnen

Terug
Bovenaan