Zwanger of niet?

Hi! Je kunt het beste pas testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden. Ook kun je het beste ochtendurine gebruiken. Heb je toevallig de testen van Kruidvat gebruikt waarbij je een plusje moet zien? Die testen vond ik zelf wat onhandig: heb er lang naar gestaard (in verschillend licht ?) om te zien of het nu wel of niet een plusje was. De volgende dag de 2 voor 5 euro testen van de Kruidvat gebruikt en daar zag ik toen duidelijk een streepje (ondertussen 37 weken zwanger).
Laat je het weten wanneer je maandag/dinsdag hebt getest? Ben benieuwd! Succes! ?

Hi Hnvd.

Ja klopt indd van de kruidvat maar dan die early protector. 

En de 1e keer gad die een streepje aan maar wel lichtjes je kon het wel zien.
En toen nog een keer gedaan dezelfde dag en toen was het ook heel licht. 
En vandaag maar dat was negatief 
Dus ik wacht gewoon tot maandag / dinsdag af en we zien het vanzelf wel?

Hoi hoi.. 
Ik heb nooit early testen gedaan omdat er nog zoveel mis kan gaan voor je NOD.. beste is echt te wachten tot je nod met welke test dan ook. 
Ik vind de kruidvat 2voor5 heel duidelijk, en dan deed ik steeds voor mezelf als een soort bevestiging 1 of 2 dagen later de cb met wekenindicator. 
En altijd testen met je eersts ochtendurine, omdat daarin de hoogste concentratie hcg zit (dat zit immers hele nacht in je blaas). Rest van de dag wordt dat aangevuld met nieuwe urine en dat krijgt d ekans niet om zich te concentreren ;)
Succes! Ik hoop en duim voor je!

Terug
Bovenaan