zwanger of niet?

Hey Loth,

Bedoel jij dan die goedkope kruidvat testen (met pipet) of die iets duurdere? Ik ben namelijk 2 dagen overtijd, en heb vanmorgen getest met de duurdere van kruidvat, maar helaas negatief. Ik hoop eigenlijk nog steeds op een wondertje.....

X deb

Hai Meiden,

spannend allemaal zeg voor iedereen hier!!

Loth; ik dacht ook dat ik dat wel eens gehoord had ja!

Dat zijn inderdaad die goedkope met zo'n pipetje (ik weet niet meer wie he vroeg).

Ik hoop dat ik kan wachten met de volgende test tot vrijdag of zo.... Maar zal niet mee vallen vrees ik

Ik duim hier (vanuit een inmiddels weer rustig limburg) verder voor iedereen

We houden elkaar op de hoogte he?!

Gr Theolien

volgens mij zijn we met een paar tegelijk die zitten te wachten ik ben morgen een week overtijd maar de test van afgelopen maandag gaf negatief aan dus afwachten nog weet ook niet meer wanneer ik bij mijn vorige kids de test heb gedaan..
ik duim voor jullie allemaal ik vind het wel vreselijk spannend..
liefs Maggie

hoi theolien,

Ik kan nog niet meekletsen maar duim wel voor jullie allemaal.
theolien als de een al een streepje geeft ben je al zwanger.
of wacht nog even tot je meer hcg in je urine hebt.
ik feliciteer je toch al hihi.
ben echt super blij voor je.

ben je niet misselijk alleen wat gerommel in je buik.
spannend.
doe eens die van cleur blue die zegt zwanger of niet zwanger.

xxx yvon

Hello

Ah, blijkbaar ben ik niet alleen:)
gisteren avond een blueclear gedaan, was niet zeker daar verticale lijn maar heel zachtjes was.
vanmorgen rap rap naar den apotheker, en met life test. nu daar was er een heel heel licht roos bolleke.
Ik voel ij wa raar mijn darmen zijn niet echt op zen best, en ik heb zere en harde borsten.
heb sinds gistere het ongi vegoel, maar er kot maar niets.
Ik   ben echt nerveus en mij aan het afvragen of ik niet nog een tet zou gaan halen????
Ik kan het niet geloven zou ik zwanger zijn!!!
Meiden, ik zou zeggen, wacht nog 2 dagen vooralleer je opnieuw test, maar eerlijk gezegd, ik ga het toch nog eens doen hoor  , kan het niet late!!!

Aan allen veel succes gewenst
Ezna_v

Hallo,

ik voel nog niet zo veel hoor; maar ben vandaag ook pas op mijn nod. (als ik uit ge van mijn kortste cyclus; andere duurt nog paar daagjes dus vandaar denk ik dat ik nog niet zoveel voel. Heb wel wat rommelen in mijn buik en af en toe een soort van kleine druk op mijn borsten. O, en ik vind mijn broek wat ongemakkelijk op mijn buik zitten. En af en toe een brandend gevoel en jeuk bij mijn vagina ...

toch nog wel wat lees ik zo.... maar enfin; afwachten maar; eens kijken hoelang we kunnen wachten met testen....

succes allemaal; ik volg jullie op de voet!

Gr Theolien

ik heb al wel een test hier liggen maar de test van afgelopen maandag gaf niks aan en ben morgen een week over tijd heb met m'n mannetje afgesproken om pas eind van het weekend weet te testen als er nog niks is wel erg moeilijk je wilt zekerheid wel of niet!!

liefs Maggie

hoi meid,

Voor mij is het alweer over...ben gister ongi geworden,  6 dagen te vroeg!!!
zo maar pats boem ineens zonder aankondiging...vandaag heel weinig bruinverlies,
maar dat gaat morgen waarschijnlijk over in rood...ik had echt een positieve test, heb net nog eens gekeken en ik heb echt geen streepje ingebeeld, maar oke, waarschijnlijk een foutieve test. Bij jou klinkt het echt hoopvol en denk ook echt dat je wel zwanger bent hoor!! spannend meid!! gewoon morgen weer testen en je zult zien dat de streep alweer donkerder is.

Wij zijn nog niet serieus bezig dus dit was echt een mooi kado geweest aangezien we niet gericht geklust hebben omdat we in juni gaan trouwen. Dus heb er vrede mee, maar baalde wel beetje natuurlijk dat ik eerst blij was met positief resultaat en dan ineens ongi!!! heb ook nergens last van bij deze ongi, geen buikpijn niks!! maar ja we zien wel weer in juni als we er echt voor gaan, ik tel ook deze rondes niet mee!!

Duim voor jou dat alles goed gaat meis!! veel geluk en succes hoor!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan