zwanger of niet....

Ik had gisteren een vraag over zwanger zijn op het forum gezet. ik was 3 dgn overtijd, en mijn man vindt het zonde om al vroeg een test te kopen. Hij zei wacht tot je een week overtijd bent, en haal dan een test. Ik kreeg hele lieve reacties, maar ook hele vreemde van je weet dat een kindje geld kost. Natuurlijk weet ik dat!

Nou, ik heb vandaag een kruitvad test gekocht, ben 4 dgn overtijd, en wat denk je???????

IK BEN ZWANGER!! de test gaf het duidelijk aan!

Joepie!! ik voel alleen helemaal niks... geen buikpijn, rugpijn, misselijk helemaal niks...
 
hartstikke leuk joh
Van harte gefeliciteerd en geniet er maar van dat je "nog" niet misselijk bent..(bij mij kwam die misselijkheid pas na 6 weken...)
Wat een droom he?!

groetjes Petra
 
Gewoon niet reageren op een bericht dat je kwetsend vind!
Proficiat met je zwangerschap!!! Ik merkte ook helemaal niets, maar tijdens de 6e week kreeg ik alles zo'n beetje. Misselijkheid, maagzuur en lage rugpijn. En hoe vervelend het ook is, het is toch wel fijn. Je merkt uiterlijk gezien in de eerste maanden helemaal niets van je zwangerschap. Daarom vind ik het wel fijn dat ik op deze manier toch merk dat ik zwanger. Alhoewel op het moment dat ik me beroerd voel.........
Geniet er van!!!!
 
Terug
Bovenaan