zwanger of niet....

Harstikke gefeliciteerd meid!!

Dat je nu nog niets voelt kan nog komen hoor :) maar dat hoort er dan bij!
Trek je niets aan van die vervelende reacties van sommigen, gewoon niet op reageren. Gewoon lekker happy wezen met je zwangerschap!

groetjes karin
 
Van harte meid en dat je nog niets voel is normaal hoor dat krijg je meestal pas na je 6 e week ikzelf heb de eerste maand elke keer op de test gekeken of het wel waar was en stond dan te jubelen met de test in mn hand kort daarna werd ik misselijk en jubelde met de wc pot hihihihi nu ben ik 13w en 3 dagen en kroel gelukkig iets minder met de wc pot en nu kroel ik met me buik die aardig begin te groeien dus meid geniet ervan je bent zwanger heerlijk toch en je leeftijd maakt niets uit als je er maar blij mee bent de rest komt vanzelf

liefs janny
 
Fantastisch gefeliciteerd. Ben nu zelf ruim 13 weken en tot nu toe alleen maar een paar weekjes last van moeheid gehad en verder niets. Hoop dat de misselijkheid enzo bij jou ook wegblijft.
 
Van harte!

Zelf had ik ook weinig klachten buiten moeheid, ben nu 17.5 weken en nog steeds moe, maar ik ben er wel meer aan gewend nu.

Geniet er maar lekker van :)

Jane
 
Van harte!

Weet nog wel dat ik met de positieve test in mijn handen zat, helemaal alleen in de huiskamer (man zat voor werk in het buitenland). Ik zat helemaal te glunderen en was helemaal in de gloria, maar kon het niet geloven.
Heb mijn hart gelucht bij onze hele lieve doktersassistente!

Inmiddels ben ik 26 wk. zwanger en heb geen super zwangerschap. (lang s'ochtends gespuugd, veel moe en nu ook last van rug).
Maar meid, maak je hier niet druk om, want iedere zwangerschap is anders.
En ja ook al voel ik me niet helemaal toppie, ik geniet wel van mijn zwangerschap, want het is allemaal voor heel heel goed en leuk doel; ons kindje!

Marloes
 
Terug
Bovenaan