zwanger of niet?

ik heb vanochtend een test gedaan en er gebeurde niets.dus heb ik de test weggegooid.tien minuten later heb ik hem toch maar weer bekeken en toen was ie positief!ben ik nou zwanger of niet?
 
Ik zal proberen om op een domme vraag een tip te geven.Je lijkt me eigenlijk te stom om dit antwoord te begrijpen, maar wie weet?.Het lijkt mij verstandiger om nog een test te kopen en het dan opnieuw te proberen.Niemand die het kan ruiken of je nu wel of niet zwanger bent.Ga anders bij je huisarts langs met een potje urine, dan weet je na een minuut of je wel of niet zwanger bent.

Veel succes
 
Hoi Elza,
Echt vriendelijk was mijn antwoord ook niet, maar ik heb wel wat zinvolle tips gegeven en jij helemaal niet.Ik geef nog antwoord op deze anoniem ,terwijl we toch eigenlijk allemaal wel weten dat dit een anoniem is die de boel weer loopt de flessen.
 
Hoi Anoniem,

De meeste testen zijn niet meer betrouwbaar na 10 minuten. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon opnieuw een test doen. Ik moest echt minimaal een minuut wachten voor de uitslag zichtbaar werd. Je hebt ook testen met een digitaal venstertje. Die geven gewoon heel duidelijk alleen een plus of een min. Vergissing is dan niet meer mogelijk. Maar wel binnen 10 minuten kijken natuurlijk.
Sterkte!!
 
Terug
Bovenaan