zwanger of niet?

Graag wil ik reageren op jouw vraag. Ik vind het trouwens erg vervelend dat Peggy zo'n bot berihtje heeft geschreven. Maar dat zegt meer over haar dan over jou en jouw vraag. Op de zwangerschapstesten staat altijd vermeld dat de test na een tijdje niet meer betrouwbaar is. De uitslag van deze test zegt dan ook niets naar mijn idee. Ik zou je dan ook willen adviseren om nog een test te doen, dan weet je meer. Succes.
 
waarschijnlijk wel de test is ook meestal na 10 minuten af te lezen daarna is ie niet helemaal meer safe voor de zekerheid zou iuk nog een test doen.
succes
liefs mij
 
hoi ook ik heb na een tijdje weer de test gevist uit de afvalbak en was toen wel positief en na ongeveer 5 minuten na het testen niet , maar ben nu wel bijna 30 weken zwanger dus bij mij klopte het wel dat er na 10 minuten een licht streepje kwam , maar ik heb voor de zeker heid nog een test gedaan en weer heel licht , maar de derde keer werd ie duidelijker dus zou ik voor de zekerheid nog een test kopen ! Ik denk dat je wel zwanger bent !
 
Terug
Bovenaan