Zwanger of niet?

Ik had afgelopen week ongesteld moeten worden.
Mijn cyclus was nogal onregelmatig na mijn miskraam in november.
Nu heb ik Vrijdag een test gedaan en daar was een heel licht tweede streepje te zien (echt heel licht blaauw).
Nu heb ik al 2 dagen onwijze last van mijn onderrug en dit heb ik ook met mijn ongesteldheid.
Ik voel me helemaal niet zwanger en heb naast vermoeidheid geen last van kwaaltjes.
Wat denken jullie? Zit nu op 33 dagen.

Hoi Desiree,

Ze zeggen altijd ook een licht streepje is een streepje! Je zou voor de zekerheid nog een test kunnen doen om te kijken of het streepje wat donkerder is geworden, maar ik denk dat je zwanger bent!
Een heel voorzichtige felicitatie is dan toch wel op z'n plaats?

Groetjes,
Jo

ik sluit me aan bij Jo. ik zou nog een test doen, om te kijken of de streep donkerder wordt. ongi klachten kan je ook in je eerste paar weken hebben.

Succes!! Hopelijk krijg je goed nieuws!!

Hoi meiden, bedankt voor jullie reactie!!
ik denk inderdaad dat als de ongie vandaag niet doorzet dat ik morgen een test ga halen.
De reden dat ik zo twijvel is omdat   de vorige keer toen ik zwanger was mijn borsten erg gevoellig waren en dat is nu niet het geval.
Maar ik heb wel eens gehoord dat elke zwangerschap anders is dus voor nu blijf ik nog even hopen en wachten tot morgen!
Hadden jullie al klachten  voordat jullie er achter kwamen dat jullie zwanger waren?

Groetjes Daisy

Iedere zwangerschap is anders, zo kun je bij de 1ste zwangerschap bijv. ontzettend misselijk zijn bij de 2de zwangerschap kun je op en top voelen.

Het zegt niet altijd wat en je hoeft niet altijd gelijk wat te voelen, ik kwam erachter dat ik zwanger was met 9weken, had een innestelingsbloeding gehad met 4 weken waardoor ik toen dacht dat ik ongi was ik heb in die 9 weken helemaal niets gevoeld dat ik zwanger was en daarna ook geen klachten gehad was alleen wat moe maarja had het ook druk met werken.

Dus het zegt niet altijd wat je lichaam reageert per keer er heel verschillend op ik zou als ik jou was gewoon nog een test doen.

Succes ermee.

Bedankt voor je advies, wel lekker dat je er wat later achter kwam.
Zo zijn je eerste drie maandjes lekker snel voorbij gegaan zeker?

Vooral na mijn miskraam ben ik erg onzeker, maar hoop echt dat ik nu weer zwanger ben. Zodat ik de verdere onzekerheden achter me kan laten.
Ga zo uit mijn werk vandaan meteen een testje halen en dan kan ik hem morgenochtend doen. De andere had ik laat in de middag gedaan dus wellicht dat het streepje daarom zo licht was.

Ik zou zeggen zwanger... streep is streep toch?

Mijn streep was heel lang lichtroze, denk wel tot een week of 6  maar nu zit ik toch met een hele dikke buik voorweeën weg te puffen hahahaha!

Hoi Miekje,

Wouw, dus dan is voor jou bijna zover!
Hoever ben je?
Is het je eerste?
Wat een vragen he, ben altijd erg nieuwsgierig naar andermans verhalen

Onderweg naar huis heb ik net een test gehaald van clear blue.
Er staat op dat ik het op elk moment van de dag kan doen maar doe hem voor de zekerheid toch in de ochtend.
Ben zo bang voor de teleurstelling maar denk dat iedereen dat wel heeft!

IK zal het morgen laten weten!

Fijne avond!

xxxx

Terug
Bovenaan