Zwanger of niet?

haha ach het is allemaal voor het goede doel mieke,

HIer weet ik het nog steeds niet, heb een test gedaan vanmorgen.
In eerste instantie was er alleen duidelijk 1 streepje en na een paar minuten kwam er toch een licht streeptje bij waardoor het een + vormt en zou betekenen dat ik zwanger zou zijn. snap er echt niets van.
Maar het resultaat moet na 1 minuut afleesbaar zijn en na 10 minuten is het niet meer betrouwbaar.  En het  +  je  kwam  tegen de 10  minuten aan.
 Wacht maar weer een paar daagies en anders ga ik toch maar weer naar de huisarts!

zucht, ik hou jullie op de hoogte!

Hoi Desiree,

Balen zeg, dat je nu nog geen duidelijkheid hebt! Kan je niet vandaag nog bij de huisarts terecht? Daar kunnen ze vaak gelijk al kijken of je zwanger bent omdat ze daar andere testen hebben dan die je bij de drogist kan kopen. Al die onzekerheid is toch ook niet fijn?

Succes!

Groetjes,
Jo

Hoi Jo,

Deze week kan ik i.v.m mijn werk niet langs de dokter.
Dat word pas volgende week dinsdag.
Wat ik wel doe, is als mijn ongie vrijdag er nou nog niet is, weer een test doe.
Dan moet er wel weer wat meer zekerheid zijn.
Ik zal nu wel voor de zekerheid mijn eten in de gaten houden, voor als het wel raak is.

Ik hou jullie op de hoogte!

x

Hallo,

Bij mijn eerste zwangerschap (deze eindigde helaas is een miskraam) had ik ook een test met streepjes en ik werd er helemaal onzeker van, zie ik wel of niet dat streepje. Ik heb toen (en alle testen daarna) de test van Clearblue gehaald, waar in beeld komt te staan 'zwanger' of ' niet zwanger', misschien iets duurder dan de 'gewone' test, maar het gaf mij meer zekerheid, niet dat turen naar een streepje dat er al dan niet staat.

Wat betreft de 'klachten', ik had bij die eerste zwangerschap ook al snel last van mijn borsten, maar dit heb ik bij de volgende zwangerschappen niet meer gehad.

Sterkte met wachten en hopelijk heb je snel positief nieuws!

Karin

Terug
Bovenaan