zwanger of niet??

hallo allemaal

ik ben nieuw hier op het forum en heb een vraagje

eind juni ben ik gestopt met de pil daarna 3 x normaal en op tijd ongi geworden.
begin september begon ik misselijk te worden en kreeg last van mn onderrug, zere borsten,lichte buikpijn onderin mn buik en erg moe. kortom de zw verschijnselen.
2 weken later had ik een bloeding van 2 dagen dit was 2 dagen eerder als dat ik ongi moest worden dit zette dus niet door, maargoed ik kon pas zondags een test doen 1 dag nadat ik eigenlijk ongesteld moest worden de test was negatief dus s'maandags naar de dokter die zei vrijdag opnieuw testen want t kan te vroeg zijn dus gedaan was weer negatief moet nog steeds afwachten van de dokter nou afgelopen dinsdagavond kreeg ik ineens erge buikpijn allemaal steken, en moest wat vaker naar de wc maar geen bloed erbij gehad.
ik maakte me wel ongerust omdat ik nog maar 1 eierstok heb en dacht meteen ooh jee daar is toch niks mee aan de hand dus de volgende dag weer naar de dokter.
nu mag ik vandaag naar de gynecoloog om dat te laten controleren.
maar de vraag is nog steeds ben ik nu zwanger of niet de dokter denkt van wel omdat ik alle verschijnselen heb en mn borsten ook groter worden maar de test blijft negatief.
zijn er nog meer mensen waarbij de test negatief bleef maar toch zwanger waren?

ps sorry voor het lange verhaal.

groetjes

Ik heb in totaal 5 testen gedaan. Steeds negatief, maar ook steeds nog niet ongi. Uiteindelijk, 1 week na de NOD datum, met ochtendurine getest. Heel licht streepje. 2 dagen later weer getest en toen eindelijk een heel vet streepje. Gewoon met de goedkope testen van Kruidvat (2 voor 5 euro).
Ik ben nu zeker zwanger van mijn 3e kindje. Mogelijk is jouw korte bloeding een innestelingsbloeding gehad. Die kunnen zelfs nog heel pijnlijk zijn ook. Bij mij was die, achteraf gezien natuurlijk, pijnlijker dan menstruatiepijn.

Spannend hoor! Succes en ik hoop het voor je.

Anne

Hoi Bello
een paar maanden geleden had ik ook zo'n beetje alle verschijnselen, zere borsten, misselijkheid, zeer moe en ook de menstruatie bleef uit maar toch had ik 3 negatieve test resultaten. Maar bij mij kwam dat omdat ik net als jij net gestopt was met de pil. Plus ik zat eind vorig jaar nog aan de prikpil. Over t algemeen duurt t dan wel ff voordat je aantelt. Maar zoals gezegd had ik alle verschijnselen. Dus werd ik doorverwezen naar een gyneacoloog voor een echo. Daaruit bleek dat het loos alarm was. Een soort schijnzwanger zeg maar. En nu, zo'n 2 maanden later is het raak en begin ik morgen aan mijn 6e week. Heerlijk!!
Geef de moed niet op. Als je het t minst verwacht, gebeurt het. Let maar op!!
Succes!!

Hoi! Ik heb ook zoveel testen gedaan. Het een paar dagen gestest na mijn NOD dag. Echt een super super licht streepje. Heb 'm onder iedere lamp gehouden... :) (Met de vroege test van predictor) Uiteindelijk na een week weer getest met ochtend urine en toen was het al iets duidelijker. Maar nog heel licht. Maar voor mij was het al duidelijk! Ik had ook allerlei symptomen. Nu ben ik bijna 7 weken zwanger.
Ik denk gewoon dat je zwanger bent! Even afwachten, is heeel moeilijk, weet ik! Misschien ook eens met de vroege test testen. Wie weet...
Succes!

hallo allemaal

dank je wel voor jullie reacties!
ik ben vrijdag bij de gynecoloog geweest en die zei in eerste instantie als alle 3 de testen negatief zijn dan kun je niet zwanger zijn!
maar toen hij de echo aan het maken was zag ie toch dikker baarmoeder slijmvlies en dat was toch een teken dat het wel zo kon zijn dus toch nog een beetje hoop :)
ik moest ook meteen bloed laten prikken zodat we het zeker weten daar krijg ik dinsdag de uitslag van.
verder was het wel goed met mn eierstok er zaten kleine kystes op maar dat kon verder geen kwaad gelukkig.
ik moet wel over 2 en halve week terug komen om te kijken wat de kystes doen want dan zou ik ook ongi moeten zijn als ik niet zwanger ben, het kan namelijk zo zijn dat die kystes wel een onregelmatige cyclus geven. en daar gaan we dan iets aan doen zei ie, maar wat dat weet ik nog niet hopenlijk is het niet nodig.

dus nu nog even afwachten tot dinsdag dan weet ik meer SPANNEND!!!

@anne: ik had de dokter gevraagd of er ook een schijnzwangerschap bestond en hij zei dat dat niet zo was, dat is wel zo bij honden maar niet bij mensen dat was zijn antwoord dus ik weet t ook niet.

groetjes bello

hoi hoi

ik heb vandaag naar de gynecoloog gebeld maar ze hadden nog geen uitslag van de bloedtest de dokter had de verkeerde dag aan mij doorgegeven dus nu nog ff wachten tot donderdag maar ooh wat duurt dat wachten lang zeg pfff.

ik hou jullie op de hoogte

groetjes bello

Terug
Bovenaan