zwanger of niet??

o lekker zeg..... bel jij met schrik en beven: Nu krijg je het te horen!!! kun je nog een paar dagen gaan wachten.... wat een gezeur zeg!! Hopelijk wordt je wachten beloond. maar waarom duurt het eigenlijk zo lang??? Ze kunnen er toch gewoon een test mee doen???

Even over die schijn zwangerschap: je lichaam is dan echt niet zwanger en de testen zijn ook negaitef maar je geest houdt je voor de gek. je voelt allerlei klachten.... maar het is gewoon je wil die je dat laat voelen.

hoi bloempje

dat klopt ik zat vol spanning toen ik belde zegt ze ooh ik heb nog helemaal niks in de computer staan dus ik balen toen heeft ze nog naar de prikdienst gebeld en die zeiden dat dat donderdag pas komt alleen als de dokter belt dat het snel moest zouden ze het dinsdag al weten dus of de dokter nou vergeten is om te bellen of dat het gewoon zo moest ik weet t niet maar ik mag vanmiddag om half 2 bellen dus nu lekker zenuwachtig afwachten pfffff t duurt nog te lang naar mijn zin maar ja.

en over die schijnzwangerschap daar heb je idd gelijk in mn moeder zei dat ook maar de dokter heeft t zo helemaal niet verteld vreemd he.

ik heb t zondag aan mn ouders verteld was zo zenuwachtig dat ik t echt niet meer voor me kon houden.
we hadden heel t weekend bij mn ouders doorgebracht omdat ze 29 jaar getrouwd waren en mn moeder vroeg iedere keer wil je n wijntje ik iedere keer nee dank je.'
en iedere keer zag ik ze kijken dus had echt zoiets aaaaah ik moet het vertellen haha.
ze reageerden hheeeel blij.
ze zijn nu al vanalles aan het bedenken haha wel leuk.

nou nog ff spannend ik laat het jullie nog weten.
duimen jullie mee voor me?

liefs wendy

nou vandaag weer naar de gynecoloog gebeld voor de uitslag en helaas ik ben niet zwanger!!
ik had echt het gevoel van wel vanwege alle kwaaltjes maar ja als de bloedtest het zo uitwijst moet je het wel geloven he.
nou maar hopen dat de kwaaltjes snel weg zijn en op naar de volgende ronde,

liefs bello

Terug
Bovenaan