Zwanger of niet? ..

Beste meiden,

Ik weet niet zo goed wat ik moet denken.
Ik heb helaas in juli mijn miskraam gehad en had hier ongelofelijk veel verdriet van.
Rond 20 aug, voelde ik weer alle sympthonen die ik had toen ik zwanger was en ik dacht het zal toch niet?
24 aug heb ik een test gedaan en die was negatief en werd diezelfde dag ook ongesteld helaas ongeveer 4 dagen.
Nu is het 8 september, en ik heb sommige sympthonen nog steeds, moe, veel trek, misselijk, naar het toilet, geen goede stoelgang etc.
Nu denk ik, ik kan toch nu nog niet zo snel zwanger zijn geraakt na je menstruatie?
Het lijkt mij sterk dat deze naklachten nog van mijn menstruatie zijn daar heb ik normaal nooit last van.
Ik durf geen test te doen, omdat ik niet weer een teleustelling wil.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet denken, wat vinden jullie?

Alvast bedankt!
 
testen heeft ook nog niet veel zin. Misschien dat je die klachten nog steeds hebt van de miskraam. Ik heb dat ook nog lange tijd gehad. Als het echt lang aan gaat houden zou ik even naar de gyn gaan. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn. Heel veel sterkte en succes!
 
he meis na een miskraam kan je nog lang de klachten hebben, kweet niet of je vorige menstruatie heel erg veel bloeide en ik weet niet hoever je was, maar wil je niet bang maken maar kan zijn dat het nog niet helemaal schoon is.

ik zou als ik jou was even naar de gyn of verloskundige bellen en vragen hoe of wat het kan zijn en misschien dat ze ff een echo maken.

sterkte ermee, liefs
 
Als je negatief test ben je niet zwanger of heel pril. Vaak als er resten van de vrucht zouden blijven zitten na een miskraam, blijft je test positief. Meestal blijf je dan ook wel vloeien als dit het geval is. Je bent alweer ongesteld geweest dus schoon is het zeker wel.
Het zou dus zo kunnen zijn dat je heel pril zwanger bent, maar nog negatief test. Sommige vrouwen hebben al heel snel klachten.

Even de volgend nod afwachten en als die uitblijft even testen. Als je je niet lekker blijft voelen, kun je uiteraard eerder testen en als die negatief is naar de dokter gaan. Je kan ook een virus onder de leden hebben die niet goed weg wordt gewerkt door je lichaam.

Sterkte ermee en ik hoop dat je snel weer positief test.
 
he bloempje sorry dat ik ff in meng maar ben niet helemaal met je eens, ik zelf teste eerst positief en toen daarna 2 dagen later negatief en kreeg pas 2 dagen later een miskraam , een zus van mijn schoonzus heeft een miskraam gehad en ze bleef gewoon negatief testen, maar bleef wel de kwalen houden, dus ze dacht zal wel goed zijn een jaar later ongeveer kreeg ze in eens flinke bloeding tijdens de pil ( niet in de stop week) bleek dat het vruchtje er dus nog in zat na een jaar.

Ik zeg niet dat dit bij alle vrouwen zo is maar je kan het beter laten controleren en zeker uitsluiten dat het weg is, nog maals wil je niet bang maken hoor meis.

Wat bloempje ook zegt kan ook een virus zijn.

liefs
 
Bedankt voor jullie reactie!
Ik ben maar weinig ongesteld geweest dus ik vloeide niet.
Na de miskraam had ik verder geen klachten meer dus daar zal het niet van zijn.
Misschien dat het dan heel pril is en daarom negatief was.
Na de miskraam voelde ik me weer goed na een week ong en nergens geen klachten meer van gehad, tot nu, dus van de miskraam zal het niet wezen.

Ik wacht dan nog maar even af..

Groetjes
 
Terug
Bovenaan