Zwanger of niet? ..

Het lijk mij ook sterk dat het een virus kan zijn als je al die zwangerschap kwaaltjes heb, zelfs me tepels zijn gevoelig wat ik bij mij vorige zwangerschap niet had.
 
Beste meiden,

Ik kreeg net een beetje kramp in mijn buik, en nu heb ik een heel klein beetje licht bloedverlies gehad bij het afvegen.
Kan dat van een innesteling zijn of? Ongesteld ben ik al geweest 2 weken geleden..
 
Beste meiden,

Ik kreeg net een beetje kramp in mijn buik, en nu heb ik een heel klein beetje licht bloedverlies gehad bij het afvegen.
Kan dat van een innesteling zijn of? Ongesteld ben ik al geweest 2 weken geleden..
 
Moeilijk te zeggen hoor. Na een miskraam kan je cyclus even helemaal in de war zijn, Ik hoop het voor je maar een innesteling zou weer vrij vroeg zijn. Maar je zou ook pas symptomen verwachten na een innesteling. Heb echt geen idee. Zou toch even naar de dokter gaan.
 
Ik zou naar de dokter gaan als dit aanhoud.
Na mijn miskraam (februari dit jaar) ben ik vrij snel weer zwanger geworden (ben inmiddels 23 weken en 3 dagen zwanger). Ik ben na mijn miskraam 2 keer ongesteld geworden, maar dat was bij mij wel regelmatig (28 dagen cyclus), al mag je dat niet zeggen als je niet 3 of meer keer ongesteld bent geweest tussendoor.
Ik moet wel zeggen dat ik mijn periodes na mijn miskraam wel anders ervoer. Niet zozeer omdat ik baalde dat ik niet zwanger was meteen, maar ze waren lichter en ik had ook zwangerschapsklachten de hele tijd.
Ik denk ook dat die 'klachten' misschien een beetje dingen waren die ik wilde zien, ik wilde niet ongesteld worden maar ik wou zwanger zijn.
 
Beste meiden,
Ik ben nu echt hele dagen misselijk.
Vannochtend heb ik bruine afscheiding gehad.
Gister een beetje bloedverlies bij het afvegen nu bruine afscheiding.
Ik heb gelezen dat dat ook bij een innesteling is.
Ik vind het maar vreemd hihi..

Groetjes
 
Terug
Bovenaan