zwanger of niet

Allereerst bijna alles wat je.beschrijft is voor mij herkenbaar!

Behalve het bruine verlies dit had mijn zusje wel trouwens tijdens haar zwangerschap...verder verschild het enorm van persoon tot persoon als we het hebben over symptomen...zo ben ik nog nooit echt heel erg misselijk geweest of harde buiken verderop in de zwangerschap had ik ook niet zo extreem last van...

Je staat er alleen voor? Dat had ik ook bij mijn oudste dochter...als je meer advies wil mag je me altijd mailen! amw.janssen.81@gmail.com

Meid bij mij is alles goed gekomen! Ook alleen! Dus keep youre head up   ;-)
 
Hoi

Ik zit met een vraag. Ik heb zes dagen voor nod een test gedaan. Omdat ik mediceinen slikte die verkeerde invloed kunnen hebben op een zwangerschap. Kruidvat test...positief maar wel pas na kwartier.

Daarna 7 keer negatief. Inmiddels ruim week over tijd. Voel me enorm zwanger. (Moe, misselijk, overgevoelig ( Zoals bij mijn vorige twee zwanger schappen.

Woensdag ben ik 9 dagen over tijd en heb ik een bloedonderzoek.

Wat denken jullise. Wacht ik op een miskraam?
 
Een positieve test na een kwartier is niet betrouwbaar. Het streepje moet binnen de aangegeven tijd te zien zijn. Anders kan hij "vals" positief zijn. En 6 dagen voor  NOD is erg vroeg. De kruidvat is heel gevoelig, maar eigenlijk pas geschikt na je NOD. Bij mij reageert die zelfs op een eisprong. Misschien je cyclus niet regelmatig en net je eisprong gehad? Een miskraam is het pas als je duidelijk zwanger bent geweest. Hopelijk heeft je bloed meer duidelijkheid gegeven.
 
Terug
Bovenaan