zwanger of niey

A

Anoniem

Guest
hee dames

ik heb een vraag ik hebnet een test gedaan van da en normaal bij niet zwanger moet hij gewoon leeg blijven,maar nu zie ik een heel licht streepje wie heeft dit ook gehad>

groetjes

Een streepje is gewoon zwanger in mijn ogen hoe licht hij ook is, dat is mij altijd verteld en geloof me ik heb er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gedaan   maar die DA net niet maar doe anders nog een test van Clearblue duur maar wel betrouwbaar als je twijfeld.

gr van Mariska

Hoi,

Ik denk wel dat je zwanger bent want een streepje is natuurlijk een streepje.... Als ik jou was dan rende ik nu nog naar de drogist voor een andere test, ook al doe je kruidvat eigen merk ofzo, dan weet je het zeker!

En zo ja: gefeliciteerd!

Groetjes, Jessica

Yep, ik ben het met iedereen eens, een streep is een streep hoe licht hij ook is. Dan zitten er wel al zwangerschapshormonen in je lichaam maar nog niet zo heel veel. Probeer het (als je zolang kunt wachten) over een paar dagen weer, dan zal de streep vast donkerder zijn.

Enne, gefeliciteerd he !!!

Bianca

Idd. een streep is een streep, tenzij je te lang gewacht hebt om te kijken naar de uitslag of bijv. na 10 min. nog eens gekeken hebt. Dan is de test niet betrouwbaar meer.

hee dames

tnx haha ik weet niet of ik wel kan wachten doe er morgen vroeg nog een...
kan het niet geloven nog haha
de streep was al vrijwel meteen te zien reisha;)

liefs

He Patricia,
uuh, mijn eerste gedachte toen ik de foto zag was...Ja, volgens mij zwanger.
Maar ja, ik wil je niet blij maken met een dode mus... Dus inderdaad nog maar een keer testen he..:)
Groetjes, Emmy

Terug
Bovenaan