zwanger of niey

hee dames

nou ik heb vanacht om 4uur een test gedaan ging pas 12uur na bed maar kon niet slapen...
en nu gebruikte ik een kruidvat test maar deze was negatief grrr ik snap er niks meer van die op de foto was van da

liefs

hallo!!

ik denk dat ik je mag feliciteren!! De da test kun je al doen voordat je uberhaupt ongesteld moet worden, dat heb ik bij mijn eerste ook meegemaakt en nu we bezig zijn voor de 2e weer da testen gehaald.
Gister weer positief getest, wel was de streep heel licht maar ik heb hem in de zon gelegd :) daardoor is het nu een hele dikke streep...... maar ik weet wel waar ik aan toe ben.

Succes maar ik denk dat je zwanger bent!!

groetjes corine

quote: happybee reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2008 08:44:00'));

hallo!!

ik denk dat ik je mag feliciteren!! De da test kun je al doen voordat je uberhaupt ongesteld moet worden, dat heb ik bij mijn eerste ook meegemaakt en nu we bezig zijn voor de 2e weer da testen gehaald.
Gister weer positief getest, wel was de streep heel licht maar ik heb hem in de zon gelegd :) daardoor is het nu een hele dikke streep...... maar ik weet wel waar ik aan toe ben.

Succes maar ik denk dat je zwanger bent!!

groetjes corine

hoi hoi

nou ik denk van niet,kruidvat geeft niks aan ik snap er niks van

Hallo Patricia

Waarom laat je de test niet door je huisarts doen. Ik heb het ook gehad en toen bleek er niks te zijn dus bij milton en shanice heb ik het allemaal bij de huisarts laten testen en dat klopte . Spannend hoor we horen het wel

groetjes lisette

Mijn tip is ook een test van Clear Blue, inderdaad wel wat duurder, maar  GEEN twijfel bij vooral de digitale...
Groetjes Roos.

hoi hoi

ik heb de huisarts gebeld en ook vk haha en die zeggen beide eenn streep is zwanger en over 2dagen gewoon weer testen omdat ik pas 2dagen overtijd ben of zelfs1 mn ongi was 29 of 30ste september dus ja weer afwachten

liefs

Terug
Bovenaan