Zwanger of toch niet ?

<p>Hallo lieve allemaal, </p><p>Met dit bericht wil ik vragen of er mensen zijn die mijn verhaal herkennen, en hopelijk wat tips of advies hebben voor mij in deze onzekere tijd. </p><p>Ik heb rond 18 juni mijn eisprong gehad. 5 dagen later kreeg ik krampen wat oud bloed wat wisselend een paar dagen aanhield. In de tussentijd van 18 juni tot aan de krampen en bruinverlies heb ik mij erg misselijk en naar gevoeld. Ik merk nu dat ik mij heel erg moe voel en ook een soort 'jeuk' ervaar. Vooral wanneer ik moe begin te worden. Hoofdpijn zo nu en dan, misselijk zo nu en dan, allemaal van die vage klachten. Ik verwachtte mijn menstruatie rond 1 juli (ben onregelmatig ook ivm pcos) maar dit kwam niet. Af en toe voel ik een wat krampend gevoel in mijn buik, en wat steken en 'getrek' lijkt het wel. </p><p>Nu heb ik al een aantal vroege testjes gedaan. Dat kennen de meeste vrouwen denk ik wel. Je wilt het toch weten! (het is trouwens gepland, wij zijn er dus bewust mee bezig geweest). Maar deze waren nog negatief. De sensitest vroege gevoeligere dipstiscks geven al wel steeds een vaag (soort schaduw/ heel licht) 2de lijntje aan. Ik krijg het helaas niet op de foto.. Maar nu vraag ik me af moet ik dit als positief zien of? Het word nog niet echt een duidelijker lijntje. Of ben ik gewoon nog te vroeg met testen? Iemand tips of advies? </p><p>Liefs. </p>
 
Het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg hcg heeft aangemaakt en dat ze daarom negatief zijn. Heb je ook al een gewone test gebruikt ? Dus niet zo'n vroege. Anders een gewone test halen en met ochtendurine testen.  Succes!  Hopelijk snel duidelijkheid en goed nieuws.  
 
Heey Annnee, 
Nee nog niet gedaan omdat ik met deze testjes al weinig resultaat zag! 
Heb er nog wel een liggen, zal morgen eens kijken! 
 
Hey lotte,
spannend zeg! Bij mij werkte tot 3x toe de early/vroege testen niet en de gewone testen wel. Dus ik zou ook met de gewone testen! En een streepje is een streepje☺️. Hoop het voor je meid!
een licht streepje is in het begin heel normaal, loopt vanzelf op naar een donkere streep als je hcg verhoogd en alles blijft goed gaan.
succes!!
 
Hoop het ook voor je! De Kruidvat testen worden vaak wel goed bevonden door veel vrouwen (2voor5 euro). 
Ik herken wel wat van jouw verhaal aan klachten. Had slechts 3 dagen na mijn ovulatie stekende pijn laag in mijn lies, en daarna 2 weken lang moe, opgeblazen buik, etc. Ik was dan ook niet heel verbaasd toen de test positief bleek ? wel heeeel blij! 
Hopen dus dat het streepje donkerder wordt! 
 
Hoi Lotte, 
ik wil je niet ruw uit je droom halen, maar het kan zijn dat er geen zwangerschap is. Mijn vriend en ik hebben het al 2 jaar over gezinsuitbreiding en iedere maand weer vroeg ik me af of het raak zou zijn. Het zou kunnen dat je jezelf voor de gek houd. Omdat de wens zo groot is zien we alle kleine dingetjes aan als een teken.  
Ik mag ondertussen zeggen dat ik 5 weken zwanger ben. En van al die gekke tekens die ik voorheen dacht te merken merk ik nu helemaal niks. Ik voel me nu zoveel beter als de vorige twee keer die eindigden in een miskraam. En toch zijn er zorgen. De zorgen ‘ben ik zwanger?’ zijn nu veranderd in ‘gaat het wel goed daar binnen?’. 
Geef het nog een paar dagen en test dan weer. Ik hoop voor je dat het positief is! 
 
Lastig he?
Ik had de eerste maanden na het stoppen van de pil ook overal last van! Spontaan misselijk, buikkrampen, van alles!
Ik maakte mezelf gek! Testen bleven ook negatief.
Ik heb het los gelaten..
Nu vanmorgen wel positief getest! Nergens last van, alleen wat honger en koude rillingen! (Zit je buiten met 30 graden heb je t koud!)
Wat ik zeggen wil, geniet van alles om je heen en niet te veel mee bezig zijn. Er hoeven helemaal geen symptomen te zijn. Maar het is logisch dat je symptomen gaat zoeken! Deed ik ook! 
 
Hoi! 
Vanmorgen een gewone test er tegen aan gegooit, maar negatief.. Zie wel heel vaag weg ergens een soort van licht lijntje maar ook weer niet. Net hoe je hem houdt. 
Ik denk dat ik nog maar even afwacht tot het weekend.. 
 
Terug
Bovenaan