<p>Hallo lieve allemaal, </p><p>Met dit bericht wil ik vragen of er mensen zijn die mijn verhaal herkennen, en hopelijk wat tips of advies hebben voor mij in deze onzekere tijd. </p><p>Ik heb rond 18 juni mijn eisprong gehad. 5 dagen later kreeg ik krampen wat oud bloed wat wisselend een paar dagen aanhield. In de tussentijd van 18 juni tot aan de krampen en bruinverlies heb ik mij erg misselijk en naar gevoeld. Ik merk nu dat ik mij heel erg moe voel en ook een soort 'jeuk' ervaar. Vooral wanneer ik moe begin te worden. Hoofdpijn zo nu en dan, misselijk zo nu en dan, allemaal van die vage klachten. Ik verwachtte mijn menstruatie rond 1 juli (ben onregelmatig ook ivm pcos) maar dit kwam niet. Af en toe voel ik een wat krampend gevoel in mijn buik, en wat steken en 'getrek' lijkt het wel. </p><p>Nu heb ik al een aantal vroege testjes gedaan. Dat kennen de meeste vrouwen denk ik wel. Je wilt het toch weten! (het is trouwens gepland, wij zijn er dus bewust mee bezig geweest). Maar deze waren nog negatief. De sensitest vroege gevoeligere dipstiscks geven al wel steeds een vaag (soort schaduw/ heel licht) 2de lijntje aan. Ik krijg het helaas niet op de foto.. Maar nu vraag ik me af moet ik dit als positief zien of? Het word nog niet echt een duidelijker lijntje. Of ben ik gewoon nog te vroeg met testen? Iemand tips of advies? </p><p>Liefs. </p>