Zwanger of toch niet ?

Hoihoi! 
Ik snap je onzekerheid. Ik ben inmiddels 5dagen overtijd maar net zoals bij jouw die vage lijntjes. Dat je aan jezelf twijfelt of je t wel goed zit en of je niet een lijn ziet omdat je een lijn wilt zien.
Ik ga nu pas denk ik komende weekend weer testen dan hoop ik dat het duidelijk word. Ik ben trouwens normaal heel regelmatig met een standaar cyclus van 32dagen!
 
Heel veel succes voor jouw en hopen op beide een positieve test! ?
 
Heey, 
Jaa je maakt jezelf gewoon gek. Het hormoon moet toch snel verdubbelen maar je ziet niets duidelijker.. wat betekend dat dan.. pff 
Ik ga ook het weekend proberen pas weer te testen. Ik ben nu 3 a 4 dagen overtijd.. maar niet geregeld optijd ongesteld dus helemaal onzeker.. 
Jij ook succes laat me wete wat je testte! :)
 
Geduld is een schone zaak in dit geval... laat ik nou net ongeloofelijk ongeduldig zijn van mezelf?
Yes! Ik zal het laten weten. Hopen dat we snel een nieuw forum kun maken met een hele leuke titel?
 
Zijn er al mensen die hier gereageerd hebben en al gestest hebben of al wat meer weten? Ben wel benieuwd! 
Ik ga morgen nog eens een poging wagen.. 
 
Hoi lotte,
Sorry dat ik pas zo laat aanhaak maar ik heb precies hetzelfde als jij! 18/19 juni eisprong gehad en 10 dagen later licht roze verlies wat daarna bruin werd na 2 dagen wat krampen gehad maar dat stopte ook weer en pas vandaag heb ik geen bruin verlies meer. Heeft een week geduurt maar was echt maar druppels per dag. Donderdag moest ik eigenlijk ongesteld worden maar niks heeft echt doorgezet. Ik denk persoonlijk aan een mislukte innesteling maar kan niet verklaren waarom mijn menstruatie niet is doorgebroken? Tot nu toe negatief getest maar de huisarts zegt dat ik nog maar even uit moet kijken met alcohol ed omdat dit waarschijnlijk niet mijn menstruatie is geweest.
 
Sorry voor het lange verhaal.. ik heb zelf geen hoop meer dat ik zwanger ben maar hoop echt dat jij positief test binnekort! 
 
Terug
Bovenaan