Zwanger.. of toch niet?

A

Anoniem

Guest
Haii..

Heb vanavond een zwangerschapstestje gedaan van clear blue.
De test gaf direct al 'zwanger' aan.
Ik geloofde het niet echt dus deed ik een testje met de zwangerschapstest van testjezelf.nu en die gaf negatief aan...
Welke test moet ik nou geloven, dit geeft echt een onzeker gevoel!!!

Liefs

hai maaike dit is niet de eerste keer dat clear bleu positief aan geeft   en een andere negatief er is namelijk nog iemand op het forum die dat ook heeft gehad dat leesde ik maar die is niet zwanger maar die had paar mnd eerder miskraam gehad maar jij niet dus denk dat je echt zwanger ben maar wel kut die onzekerheid je moet maandag nog een keer testen groetjes

hai maaike dit is niet de eerste keer dat clear bleu positief aan geeft   en een andere negatief er is namelijk nog iemand op het forum die dat ook heeft gehad dat leesde ik maar die is niet zwanger maar die had paar mnd eerder miskraam gehad maar jij niet dus denk dat je echt zwanger ben maar wel kut die onzekerheid je moet maandag nog een keer testen groetjes

Hé Maaike!

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap gebruik gemaakt van de digitale test van Clearblue. Deze gaf bij mij binnen een minuut "zwanger" aan. Het resultaat is inmiddels 14 maandjes oud en ligt boven heerlijk te slapen in haar bedje,hi,hi,hi.

Vandaag weer getest met Clearblue en wat denk je? Weer positief! En weer binnen een minuut! Ik heb het niet zo op van die goedkopere testen. Clearblue is wel wat aan de dure kant, maar ze zijn heel erg betrouwbaar. De test geeft alleen maar "zwanger" aan als er genoeg zwangerschapshormoon in je urine zit.

Dus van mij alvast: heel erg gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!!!

Groetjes, Linda

Ohhh zou het dan toch zo zijn!!!
Bedankt voor je geruststelling, en jij ook van HARTE GEFELICITEERD!!
Hoelang ben je ongeveer zwanger?

Liefs

Nou, dat is nog even de vraag,hi,hi,hi. Ik heb niet bepaald een regelmatige cyclus, maar ik denk heel pril, een weekje of vier. Mijn man en ik hebben deze keer gebruik gemaakt van ovulatietests en dat heeft dus goed geholpen,hi,hi,hi.
Had eerlijk gezegd geen positieve test verwacht, want ik heb niet echt last van kwaaltjes of zo. (maar dat had ik bij mijn dochter ook niet, dus dat wil helemaal niets zeggen)
Omdat ik ook niet meteen geloofde dat ik zwanger was, heb ik net nog een keer een testje gedaan (ook weer digitaal) en jawel: weer zwanger.

Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten, gewoon de verloskundige bellen en een afspraak maken voor een termijnecho! Des te sneller heb je meer zekerheid!

Veel succes!!! (hou me op de hoogte op het zwanger-zijn forum!)

groetjes, Linda

Terug
Bovenaan