Zwanger.. of toch niet?

Wij zijn ook nog heel pril zwanger, denk een weekje of 3..
Ik ga morgen ff testje halen bij de apotheek, ff voor de zekerheid en maandag een afspraak bij de huisarts maken.
Kan je al een vroege echo hebben dan?
Kan het niet zo zijn omdat ik graag zwanger wil zijn dat die 'zwanger' aangeeft?

heej wijffie

ga der maar vanuit dat je zwanger bent,tis namelijk zoooo dat een test soms nog niet aan geeft dat je zwanger bent maar het kan niet dat hij aangeeft dat je zwanger bent en je bent het niet ,waarschijnlijk heeft dat ene meisje van die miskraam gewoon nog genoeg hormonen gehad om   posi te testen.

heel veel geluk meis

spreek je snel

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Bij onze dochter zaten we in de "beginfase" van het medisch cirquit, omdat ik maar niet zwanger werd. Heel mijn cyclus werd dmv echografie "in kaart gebracht". Mijn man en ik wisten zowat op de dag nauwkeurig wanneer we moesten klussen van het ziekenhuis,hi,hi,hi. Toen ik zwanger bleek te zijn en verder medisch ingrijpen niet noodzakelijk meer was, hebben ze met 8 weken een echo gemaakt om te kijken of alles er goed uitzag en dat was zo.

Maar volgens mij kunnen ze met zes a zeven weken dmv een inwendige echo ook alles al goed zien, hoor!   Ik hoop dat ik je een beetje gerustgesteld heb. Het hebben van een positieve test is in het begin heel erg onwerkelijk. Dat heb ik nu met de tweede ook! Ik zit de hele tijd op die test te kijken om te zien of het wel klopt, hi,hi,hi. (maar het klopt wel degelijk!!!)

Groetjes, Linda

Hoi Maaike,
Ook ik heb de digitale test van clear blue gebruikt en ben super tevreden. Bij mijn vorige zwangerschap had ik in eerste instantie een andere gebruikt en die gaf aan dat ik niet zwanger was. Mijn gevoel zei dat de test het mis had dus ik een nieuwe gehaald. Ik heb toen de digitale gehaald en die gaf vrijwel direct aan dat ik zwanger was. Gister weer een digitale test gehaald omdat we inmiddels bezig zijn voor ons vierde wondertje  en ja hoor... ZWANGER!!!!!!!!!!

Ik wens je heel veel succes!

Liefs Lusana

Terug
Bovenaan