Zwanger ......... of toch niet??????????

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Allereerst heel erg bedankt voor jullie medeleven, opbeurende berichtjes en vooral niet te vergeten het duimen draaien!
Nou, vanochtend alle moed bij elkaar verzameld en de test gedaan. Helaas is mijn bange voorgevoel bevestigd, de test was negatief! Het frustrerende is alleen dat er nog steeds geen rode duivels zijn.
Ik kan op dit moment alleen maar vreselijk huilen, ik doe ook niets anders sinds ik de test heb gedaan. Ik weet dat ik positief moet blijven, maar de moed zakt me nu toch aardig in de schoenen. Op dit moment zie ik ook vreselijk op tegen de volgende poging, niet zozeer om de behandeling zelf maar wel om de spanning en vooral de teleurstelling. Ik twijfel erg of ik het zelf allemaal nog wel aankan, misschien komt het ook wel door de uitslag van vandaag.
Ik hoop dat ik de draad snel weer op kan pakken, ik ga er in ieder geval wel mijn best voor doen. Er zijn nog zat mooie en leuke dingen in het leven om van te genieten.

Lieve Kruimel, ik had heel erg graag met je meegegaan naar het oktoberforum, maar helaas moet je nu toch echt alleen. Ik blijf voor je duimen dat jouw friemeltje  lekker blijft zitten en een mooi kindje gaat worden.

Heel veel liefs, verdrietige Ibbeltje  

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Vind het zo rot voor je. Heb je eindelijk de moed om te testen en dan dit!!!

Heb je het ziekenhuis al gebeld? Hoef je daar geen test te doen dan?

Meid veel sterkte. En hopelijk dat het toch nog goed komt??

Heel veel liefs

Nicole

He lieve Ibbeltje

IK weet ook niet wat ik moet zeggen. Ik leef met je mee. Heel veel sterkte.

Lfs,

Roelien

Hoi lieve Ibbeltje,

*^*&^%$^%$#^%$*&*^% dit is niet het bericht wat ik gehoopt had te lezen.
Wat vind ik dit erg voor jullie. Ik leef zo ontzettend met je mee, ik schrik hier echt van. Ik had echt hele goede hoop, aangezien je nog steeds niet  ben.

Ik hoop dat je dit verdriet een beetje kan verwerken en moed op kan brengen voor een 2de poging. Huil maar flink uit, samen met je man, praat er goed over samen.

Het is wel vreemd dat je nog steeds niet  bent. Ik heb nog altijd een hoopje dat je misschien te vroeg getest hebt, dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt. Ik hoop het zo voor je. Maar ik snap heel goed dat je dit niet meer durft te hopen, zou ik ook niet durven.

Lieve Ibbel, ik blijf jou volgen en alle andere meiden hier ook. Ik voel me te veel verbonden met iedereen hier om nu te verhuizen, daar ben ik voor mezelf ook nog niet aan toe.
Jou tijd komt ook snel, ik weet het zeker.
Als je het nog wilt, kunnen we (wat we al van plan waren) gaan msn en, zodra ik de boel hebt aangemeld. Zou ik wel leuk vinden.

Kruimel

Hoi lieve meiden,

Ben ik nog even om te zeggen dat het nu echt definitief over is. De rode duiveltjes zijn gearriveerd. Nu kunnen we deze poging pas echt afsluiten, maandag bel ik het ziekenhuis voor eventuele vervolgstappen. Ik wacht eerst het evaluatiegesprek af voordat ik beslis wanneer ik de volgende poging ga doen.

En Kruimel, tuurlijk wil ik nog met je op MSN! Ik voel me nu veel te veel verbonden met jullie allemaal. Ik heb jullie nog veel te hard nodig.
Ik blijf ook aan je denken, alleen sluit ik mij nu weer aan bij Pleun en Indy.

Liefs, Ibbeltje

Wat een tegenvaller meissie!!!! Ik kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt!!!! Geef niet op hoor!! Ga door totdat je echt niet meer kan want ik weet zeker dat het voor jullie ook is weggelegd!
x ing

Hoi Ibbeltje,

Ik had zo gehoopt dat je gelijk op zou gaan met Kruimeltje.
Niet dus, wat een tegenvaller.
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie de kracht vinden om verder te gaan.

Lfs, Kippie.

He lieverd,

Dit had ik dus echt niet verwacht......Wat ontzettend KL**tte. Helaas weet ik maar al te goed hoe je je voelt. Het zag er toch wel positief uit, naar mijn gevoel.
En wat je schrijft over je volgende poging: "de spanning en de teleurstelling"die het steeds weer met zich mee brengt, kan ik heel goed begrijpen en heb ik ook wel veel last van hoor. Steeds weer toch proberen het vertrouwen erin te houden en ook weer niet té hard van stapel lopen. Tja...makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer daar maar eens de middenweg in te vinden........

Lieve Ibbel, ik wens je heel veel sterkte toe en haal maar een dikke mega knuffel bij je mannetje. Zorg goed voor jezelf (dat meen ik!!!) Ik had het echt zo enorm ehoopt voor jullie.....

Hele dikke zoen van indy

Terug
Bovenaan