Zwanger ......... of toch niet??????????

Hoi Ibbeltje,

Wat een ellende...............................
Ik had het zo gehoopt voor jullie, ik dacht geen bericht is goed bericht, maar bah.................
Geen woorden voor!
Laat je maar lekker verwennen en hopen dat je snel weer de moed bij elkaar vindt om verder te gaan.

Groetje Vera

Hoi Ibbeltje

oh nee he, wat erg voor je! Ik kan me voorstellen hoe verdrietig je nu bent!
Heel veel sterkte met de volgende behandeling!

X Janu

Lieve Ibbeltje, meid, wat heb ik met je te doen, ik heb zo vaak aan je gedacht op vakantie en nu deze teleurstelling!

Probeer vooruit te kijken en niet te lang stil te staan bij deze teleurstelling, klinkt misschien beetje vreemd, maar dat heeft mij enorm geholpen toen de 1e IVF poging mislukt is. Daarna heb ik een afspraak gemaakt met mijn arts 2 weken later en hij heeft ons nog meer moed ingepraat en we gaan er weer helemaal voor!

Ik ben 2 dagen echt enorm verdrietig geweest en toen waren mijn tranen op, hebben toen besloten om lekker op wintersport te gaan (weer terug) en toen hadden we dus echt weer wat leuk om naar toe leven.

Mijn moeder zeg altijd probeer altijd een plusje te zoeken om kracht uit te halen, dus plusjes overtreffen namelijk altijd de minnetjes, en het helpt mij echt!

Lieverd, hou je taai, ik denk aan je!

Kus, Pleun

Hoi meiden,

Weer een dagje verder! Ik moet mij echt door de dagen heenslepen, ik wist niet dat dit zo heftig kon zijn. De tranen bleven komen, zelfs vandaag nog! Alle spanning van de afgelopen weken komt er nu denk ik uit. Ik heb mij nu wel neergelegd bij het feit dat poging 1 mislukt is, alleen ben ik vreselijk angstig dat ik nog een keer zo'n teleurstelling moet meemaken. Ik weet niet of ik dat nog een keer aankan. Ik vroeg me af of iemand dit herkent? Is dit een normale reactie?
Het kost mij echt moeite om mezelf op te peppen en uit dit dal te trekken. Ik moet mezelf echt dwingen om afleiding te zoeken, anders blijf ik malen en huilen.
Het rare is dat ik dit totaal niet in mijzelf herken. Help!!!!! Ik hoop zo dat het ook nog door de hormonen komt of dat andere meiden dit gevoel ook hebben gehad. Het zou mij zo geruststellen als ik weet dat dit normaal is.

Veel liefs, Ibbeltje

HI Ibbeltje,
ik heb hier ook geen woorden voor....zoals je misschien nog weet is mijn eerste poging IVF ook mislukt...had er ook de grootste moeite mee...ik was mijn vruchtje verloren.....dit deed onzettend veel pijn.....
.ik had een paar dagen vrij genomen van werk om ff lekker bij te komen....en het heeft me wel goed gedaan moet ik zeggen.....ben weer aan de lucrin begonnen en hopelijk mag ik eind feb weer beginnen aan poging nr 2.....we moeten de moed niet opgeven......
Ibbeltje...het is is nu heel zwaar maar het komt wel goed...
heel veel sterkte!!!!

FF

Jee, Ibbeltje, Wat een naar nieuws. Ik had het jullie zo gegunt.
Kan me voorstellen dat het moed jullie in de schoenen zakt maar geef niet op.
Het gaat echt een keer goedkomen!

Liefs Sabine

Hee Ibbeltje,

Wat een kl*te nieuws zeg! Helaas houd die progestan je menstruatie vaak ook nog tegen.....
Maare...houd vol hé!!!! Eens gaat het lukken....
Leef met je mee...

Liefs Anne

Oh Ibbeltje,

Heb even een tijdje niet gelezen en dan dit verdrietig nieuws. Ik had het je zo gegund. Heel veel sterkte voor de komende tijd.

Terug
Bovenaan