Zwanger of toch niet?

Dank je mama van Sanne! Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit goed kan bliiven gaan... Klinkt negatief maar dus best veel bloedverlies:( Aan de andere kant hoor je de meest bizarre verhalen, duimen dus!

Hoi Claar77,
Wat een verhaal zeg! Dan is het allemaal zo twijfelachtig en blijk je toch zwanger te zijn! Had je ook een test gedaan?
Zoals ik uit je verhaal lees dus geen miskraam gehad? Spannend hoor die echo! Ik zal voor je duimen dat je een hartje ziet kloppen en alles goed mag blijven gaan!

Laat je het weten?

Hai, ik had vlak voor ik naar de gyn ging nog een test gedaan, die was positief... Maar maak me zorgen omdat ik in April nog een buitenbaarmoedelijke miskraam heb gehad. Daardoor heb ik in totaal bijna 2 maanden bloedingen gehad, gelukkig geen schade overgehouden. Nu in ieder geval niet buitenbaarmoedelijk, maar bloeding houdt wel aan... Hou je op de hoogte, als echo is geweest! Dank voor support, grt

@ Claar77: Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. En hopelijk natuurlijk in positieve zin, succes!

Tis wel erg spannend voor je Claar77, ik hoop voor je dat alles goed is en dat de bloeding geen teken is van een miskraam..
Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt bij de huisarts, ben het hele weekend ontzettend beroerd geweest, mijn borsten voelen anders/gevoelig aan en ik ben erg moe. Toch zegt de test dat ik niet zwanger ben, ik wil graag weten waarom ik me dan zo voel dustoch maar een afspraak gemaakt.
Wat kan je lichaam je dan voor je gek houden zeg!
Ben benieuwd wat er uit komt...

Hey meiden!
Wat een verhalen zeg!

Ik moest zelf vorige week dinsdag ongesteld worden, getest... negatief... donderdag nog niks... getest... negatief zaterdag nog niet ongesteld... toen wel positieve test... kan dus ook even duren voor het zichtbaar is.
Moet morgen naar de huisarts omdat ik geen idee heb hoelang ik in verwachting ben gezien ik de vorige cyclus ook zwangerschapssymptomen had. Ik slikte nog gewoon de pil dus beetje onduidelijkheid hier... Maar wel enorm blij!

Ik zal voor jullie duimen!!

@ eerste keer:
Gefeliciteerd!! Als het al voorzichtig mag ;) Wat ontzettend leuk voor je zeg!!

Terug
Bovenaan