zwanger?? of word ik weer gefopt??

hallo,

vandaag is mijn nod!
en nog geen tekenen dat de duivels er aan komen (volgens mij).

ik voel me sinds gister zo nu en dan heel akkelig! duizelig en soms het gevoel van elastieke benen! en dan krijg ik het ook erg warm, met rooie blosjes op mijn wangen! soms wat een trekkerig gevoel in mijn buik en liezen! ik had net ook vlokjes in de urine( las ik net wat over) en ik had vanmorgen nog steeds een hoge temperatuur!ook moet ik steeds erg nodig plassen! ben om kwart voor twaalf naar toilet geweest maar ik moet nu alweer!!  voor de rest voel ik me goed, ook geen zere borsten ofzo!

word ik voor de gek gehouden?? of is er een kans dat ik zwanger ben??

ik hoop het zo, als mijn nod er over een paar dagen nog niet is, ga ik testen!
ik wil nu nog niet testen want we hebben tot donderdag ook een loge en als het raak is wil ik natuurlijk wel het huis voor mij en mijn vriend alleen zodat we alles bijelkaar kunnen jubbelen!.....hihihihiih!

maar ja eerst maar even afwachten,

liefs wilma

Klinkt goed Wilma!
Vooral die hoge temp, tenminste als je normaal gesproken een regelmatige cyclus hebt... Bij mij was dat wel een teken. Helemaal toen ik overtijd bleek.
Maaruh, weet je zeker dat je zolang kunt wachten met testen? Ik had het me ook voorgenomen maar ik hield het niet vol, hahaha!
Meid, ik ga voor je duimen! Laat je het gauw weten?
Liefs Nicole

Hoi Wilma,

Met mijn antwoord loop ik het risico dat je echt een hekel aan me gaat hebben, maar ik geef hem toch. Alle symptomen die jij beschrijft kunnen namelijk ook wijzen op blaasontsteking. Maar het kan ook wijzen op zwanger zijn. Doe een test, dan weet je het zeker!
Ik ga duimen voor een zwangerschap/ positieve test!

Groetjes, Kat

Hoi Wilma en alle anderen,

Het is weer even geleden dat ik actief ben op het forum. Maar nu maak ik zo goed als hetzelfde mee als jij! Mijn NOD was gisteren bij een regelmatige cyclus volgens babybrabbel en ik ben nog niet ongi geworden. Helaas ben ik niet kunnen wachten met testen en zaterdag was de test negatief....    

Mijn temp is nog steeds hoog (vanmorgen was ie 36,9 en aan het begin van mijn cyclus gemiddeld 36,5) maar ik verlies wel af en toe op mijn tampon een beetje bruine afscheiding. Nu heeft dat in mijn vorige cyclussen niet veel goeds betekend.

Verder trekt mijn buik als ik hem intrek en ben met name rond het avondeten misselijk. Ik voel me ook af en  toe net zo slap als een vaatdoek in mijn benen.  Daarnaast lijkt het of ik zelfs al misselijk wordt als mijn man pinda's naast me zit te eten. Ik weet het, net als jij, ook niet meer, maar ik ben bang toch ongi te worden....

Liefs,

Silvy, 23 jaar, 6e ronde, 1ste kindje

O meis, wat spannend!!!!!
Ik ga als een gek voor je duimen hoor (dus als je nou iets eerder test worden mijn duimen minder blauw hahaha)
Laat je het ons wel gauw weten??

Hele dikke knuffel Annet

hallo dames,

bedankt voor de leuke reactie's!!!!
en kat, ik denk dat ik ook dat ik blaasontsteking heb! ik heb namelijk nu ook buikpijn en dat is geen ongipijn! maar het plassen doet niet zeer en de urine is verder wel heel helder bijna waterkleur!
maar ik had er zelf ok al aan gedacht vandaag!

ik zal gauw testen....hihihiihih want blauwe duimen dat is niet prettig....hihihihi
maar eerst toch echt mijn loge weg....hihihihiih

liefs wilma

Terug
Bovenaan