zwanger?? of word ik weer gefopt??

jakkie voel me echt niet fijn!
ik heb nu erg hoofdpijn en warm! geen koorts trouwens! en een opgeblazen gevoel, mijn buik staat erg gespannen, het doet gewoon zeer!
ik ga morgen even naar dokter om te kijken of ik blaasontsteking heb en misschien vraag ik daar dan ook wel om een test als ik dan nog niet ongi ben!
ik ga nu lekker op de bank liggen!
ik laat het allemaal nog wel even weten!

ik heb zo'n gevoel of ik gewoon ongi word, ik heb geen ongipijn! onder in mijn buik is het rustig! de pijn zit meer aan de zijkant(voor)! ik ben nu ook wat emotioneel vandaag!

ik ben bang dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek houd!!
ik durf gewoon niet te hopen dat ik zwanger ben, bang voor een teleurstelling denk ik!
het is afwachten!

liefs van een onzekere Wilma

Hoi Wilma

Nou spannende tijd allemaal ik zal voor je duimen meid.
En laat het dan raak zijn dat is helemaal geweldig.
Eerst maar testen en dan weet je het zeker.

Veel succes veel liefs Ronda

hallo allemaal!

nog steeds geen spoor van de duivels! wel een apart gevoel onder in mijn buik!
ik heb vanmorgen even een plasje heen gebracht naar mijn huisarts, daar krijg ik over een uur uitslag van! en dat plasje zat vanmorgen boordevol witte vlokken! ik hoef trouwens vandaag niet zo vaak naar de wc als gister! en heb ook niet meer buikpijn aan de zijkanten! wel hoofdpijn zo nu en dan vandaag!
nou ja even afwachten, wat de huisarts zegt! en als er over twee dagen nog geen duivels zijn ga ik testen!
misschien zegt straks de huisarts wel: je bent zwanger!....hihihihihi! dat zou wat zijn! ik heb het namelijk vanmorgen wel even gemeld natuurlijk dat ik nu 1 dag over tijd ben, voor het geval ik wel een kuurtje moet! die moet natuurlijk wel kindvriendelijk zijn...hihihiih!

ik moet vanmiddag nog even aan het werk, maar ik laat het vanmiddag na mijn werk wel even weten wat de uitslag was van de huisarts!
doei doei

liefs Wilma

sorry!! hahahahah!!

ik moet van 1 tot 4 werken, en dan laat ik het direct weten! Als ik trouwens achter de pc kan, want mijn loge zit er ook steeds achter!!

dikke knuffels van Wilma

ojee als ze maar niet ziet dat je steeds op die zwangersites zit...hahahaha
ik moet daar ook rekening mee houden want mijn broertje woont bij ons.
maar ik denk dat hij het al heeft gezien....oops.
vooral dat chatten....kan moeilijk de hele tijd wegklikken als hij steeds komt binnen gelopen....
nouja dan is ie maar vast voorbereidt....hihihihi

laat gauw de uitslag weten hoor!!!!

succes,

liefs Bri

hoi hoi

nou het is net 16.00 uur geweest, dus ik ben erg benieuwd wat eruit kwam..... ik hoop voor jou dat het goed nieuws is.....

meid ik duim voor je

veel liefs tobi

Terug
Bovenaan