Zwanger ondanks pil gebruik

Nou we moeten nog een weekje wachten... volgende week dinsdagmiddag mag ik voor een termijnecho. De dok acht de kans groot dat ik nu 9 week in verwachting ben, gezien de kwalen haha... deze waren achterafgezien nml ook vorige maand al wat aanwezig hoewel ik toen wel ongesteld werd... Nou ja.. we zullen het zien... nu een weekje vol spanning afwachten...
 
ik zou gewoon wachten tot je naar de verloskundigr gaat, en anders contact opnemen.
ik ben ook zwanger geraakt door de pil.
ik had eerst microgynon maar was altijd ongesteld, toen ben ik tussendoor begonnen met een nieuwe pil jasmijn. de dokter zei dat ik gelijk kon beginnen en er niks aan de hand kan zijn. ja hoor een tijd later werd ik niet ongesteld en was zwanger(ben 19)
gelukkig zijn we dr nu wel heel blij mee, ben nu 23 weken. de verloskundige zelf heeft t op begin ook niet altijd even goed hoor hoeveel weken je bent, dat kun je later pas beter zien als je rond de 10 wk bent. omdat t nog zo klein is
heel veel succes
 
hoi

ben ook door de pil zwanger geraakt van nummer drie. ben ook gewoon ongesteld geworden en toen ik uiteindelijk niet ongesteld werd en de test positief was bleek ik bij de echo al 9 weken zwanger te zijn.
sterkte
 
he he ,

ik ben nu al 2 keer door de pil heen zwanger geworden en ik hoor het zo veel om mij heen.
hoop dta alles goed gaat met julie en jullie kindje! ben zelf nu 16 weken znwager van nummer 2 door de pil heen . van clear bleu heb je ook een test die aangeeft hoelang je al zwnager bent maar jah als je toch naar verloskundige meot hoeft dta nu neit meer lol veel plezier met de echo
 
hhihi herkenbaar verhaal eigenlijk het zelfde haha...wel de planning maar pas volgend jaar!!

en toch slikte ik de pil en dwars er door heen al geloofde veel mensen het niet maar ik en mijn vriend wisten wel beter en ben nu bijna 8maandjes en we zijn er zo blij mee kan niet wachten op mooie wondertje :D
 
Terug
Bovenaan