zwanger op oudere leeftijd

wat een flauwe reacties weer zeg....laat ook maar,zonde van je tijd om daar op te reageren...geniet er gewoon lekker van en heb maling aan de rest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
ja sorry hoor, wat een negatieve reacties zitten er tussen, misschien vind ze het wel hardstikke leuk, waarschijnlijk wel eerst schrikken, maar dan ga je er toch voor?? waarom zou ze er om liegen? daarbij kijk eens naar al die hollywood sterren, die zijn er lekker vroeg bij. succes met je zwangerschap en laat eens weten wat je eigenlijk van vindt, ben benieuwd!
 
gaat weer lekker hier ik ben 40 en heb een zoontje van 5 maanden .
Kan dat niet??? is daar iets mis mee?? mag je alleen kindren krijgen als je 20 bent???
En wat als je opnieuw begint en je wilt nog een kindje??? ,moet kunnen en wie is er om tebepalen wat te oud is. Sommige zijn op hun 30ste ouder als iemand van in de 40.
Geniet er van moeder van 46.
 
Ik snap ook niet dat andere zo reageren.
Ik ken mensen die ouder zijn toen ze hun eerste kind kregen.
Ze zijn er erg gek mee en ze hebben er alle tijd voor.
Eerst dacht ik ,toen ik ze zag dat ze opa en oma van dat jongetje waren , maar later bleek dat ze zijn ouders waren.
Die mensen waren toen 47 en 51 jaar, maar dol blij dat ze toch nog een kind kregen.
Vorig jaar kregen we een geboorte kaartje op het werk en was er een vader geworden die al 55 jaar was en die man was er erg blij mee.
Nee ik vind het niet dat wij over een ander mogen oordelen ,want je weet nooit hoe het zit bij sommige mensen.
Als de ouders er gelukkig mee zijn en nog goed alles kunnen laat ze dan genieten.
De moeder van 46 gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er van.
laat andere lekker kletsen als jij en je man/vriend er maar blij mee zijn.
succes veder
 
Hi Mamma van 46, gefeliciteerd
Van de leeftijd ja dat is ieder zijn eigen keuze toch?
Alleen ga wel de gezondsheids risico's na bij zwanger zijn op een oudere leeftijd.
Gr Moniek
 
Terug
Bovenaan