Zwanger proberen te worden maar cyclus niet op gang.

<p>Hallo allemaal.</p><p>Ik ben in mei/juni gestopt met de pil omdat we graag willen proberen zwanger te worden. Ik ben 9november voor het eerst ongesteld geworden. het duurde 4 dagen lang maar was maar heel weinig. Sinds dien nog niet weer ongesteld geworden. Zit al op dag 35 na dat ik ongesteld was geworden en nu dus nog niks.</p><p>Had een afspraak staan voor 15nov bij de gynaecoloog maar deze afgezegd omdat ik dus 9nov wel ongesteld was geworden.</p><p>Wie heeft dit nog meer gehad en zou ik weer een afspraak moeten maken? </p>
 
Wil niet zeggen als je nu 1 ker ongesteld bent geworden je het regelmatig  word lees ook weleens dat daar bijv dan weer 60 dagen tussrn kunne zitten.
Of misschien heb je een lange cyclus  ? Ik schommel  ook altijd tussen de 32 a 38 dagen. 
Mischien dit weekend  even afwachten  nog en daarna alsnog een afspraak maken ??
Snap dat je onderhand wel gewoon  ongesteld wilt worden .
 
Jaa dat zou ook kunnen inderdaad. Maar omdat het al zo lang duurde word je toch een beetje onzeker.
De dokter had me ook doorverwezen naar de gynaecoloog. Dus nu heb ik zoiets van had ik beter toch heen kunnen gaan? 
We zijn wel gewoon aan het klussen omdat je wel eens leest dat het toch lukt. Maar met een regelmatige cyclus zou het wel makkelijk worden.
Had jij ook dat het zo lang duurde voor je cyclus op gang kwam?
 
Je bent pas mei/juni gestopt met de pil... ontpillen kan een jaar duren. En ik had gewoon naar de gyn gegaan ook al had ik een ms maar dat ben ik.Je kan nu dus nogsteeds aan het ontpillen zijn. Als je tempt weet je iig of je een eisprong hebt.Ik zou het weekend nog afwachten en maandag gewoon weer ff een afspraak maken bij de gyn.Na mijn mk duurde het 36 dagen voor ik weer een eisprong had 48 dagen totaal cyclus
 
Ik ben half juni gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geworden.  We zijn afgelopen woensdag naar de fertiliteits arts gegaan en ze zag blaasjes op mn rechter eierstok.  De linker kon ze overigens niet vinden had zoch goed verstopt. Ik moest meteen gaan bloed prikken want ze denkt dat ik pcos heb. Toen ik de vorige x gestopt was duurde het ook een half jaar en had ik een onregelmatige en lange cyclus.  Ik ben met veel geluk achteraf zwanger geraakt in een cyclus van 43 dagen dus het kan wel. Ik wil je niet bang maken maar ik zou als ik jou was me even laten checken. Dan weet je zeker of het goed zit ja of nee. Succes!
 
Ik ben vorig jaar okt gestopt met de pil. Pas in Feb mijn 1ste menstruatie toen 3 normale cyclussen van 35 dagen toen werd ik opeens 3maanden niet ongesteld. Ook naar de gynaecoloog geweest die kon daar geen verklaring voor vinden. Menstruatie in Sept opgewekt. Daarna een cyclus van 43 dagen. Daarna zwanger. Dus ja het kan heel raar lopen het eerste jaar na stoppen met de pil ;) maar het was opzich wel fijn na de gynaecoloog te weten dat van binnen alles in orde was. 
 
Bedankt! Heb de gynaecoloog gebeld en afgesproken dat ik deze maand nog wacht want dan zaten ze toch vol gepland.En als ik het begin januari nog niet was ik dan terug zou bellen om een afspraak in te plannen.
 
Terug
Bovenaan