Zwanger proberen te worden maar cyclus niet op gang.

Klinkt heel vies maar had vanmorgen na het klussen roze bloed er bij.Toen ik naar de wc ging en het er dan weer uitloopt was roze. Verder vandaag helemaal niks te bekennen. 
 
Ik doe ook ovulatietesten maar deze zijn elke keer negatief! Denk misschien is er toch een eisprong mensen hier ervaring mee?
 
Ik doe ook ovulatietesten maar deze zijn elke keer negatief! Denk misschien is er toch een eisprong mensen hier ervaring mee?
 
Hoi! Het kan echt even duren voor je cyclus regelmatig wordt en zelfs dat is niet gegarandeerd. Toen ik in 2016 stopte met de pil had ik een cyclus van 56 dagen, daarna 34 en toen weer 46.. Ik ben daarna zwanger geraakt en na mijn bevalling vorig jaar heb ik niet gemenstrieerd tot ik stopte met borstvoeding (heb 9 maanden borstvoeding gegeven, dus lag heel lang stil!). Na het stoppen met borstvoeding had ik een eerste cyclus van ongeveer 44 dagen, daarna 32 en deze cyclus heeft weer 43 dagen geduurd... Ik heb elke keer 14 dagen voor mijn menstruatie de eisprong, maar dus ook over het algemeen laat omdat mijn cycli zo lang zijn. En laat ik nu net afgelopen weekend een positieve zwangerschapstest in handen hebben gehad ;) Dus mocht je onregelmatig blijven, weet dan dat je waarschijnlijk alsnog gewoon zwanger kunt worden!
 
Okee dus heeft echt een poosje geduurd. Hoop dat het dan vanzelf weer op gang komt. Dan klussen we nu gewoon door. Bedankt voor je antwoord! 
 
Hallo allemaal, ik wil me hier graag bij aansluiten. Ik ben 22 jaar oud en mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Voordat ik met de pil begon was ik Het altijd regelmatig, ben 6 jaar geleden aan de pil gegaan vanwege de relatie met mijn vriend. 24 maart tot 27 maart ontrekkingsbloeding gehad van de pil, sindsdien helemaal niks meer, geen druppel. Ben al meerdere keren naar de dokter geweest, vorige week bloed laten prikken getest op vroege overgang etc maar alles was in orde. 7 januari weer een afspraak bij de dokter & dan hopelijk een doorverwijzing naar de gyn. Iemand hier met hetzelfde probleem? 
 
[quote quote=10143919]Ik ben half juni gestopt met de pil en nog steeds niet ongesteld geworden. We zijn afgelopen woensdag naar de fertiliteits arts gegaan en ze zag blaasjes op mn rechter eierstok. De linker kon ze overigens niet vinden had zoch goed verstopt. Ik moest meteen gaan bloed prikken want ze denkt dat ik pcos heb. Toen ik de vorige x gestopt was duurde het ook een half jaar en had ik een onregelmatige en lange cyclus. Ik ben met veel geluk achteraf zwanger geraakt in een cyclus van 43 dagen dus het kan wel. Ik wil je niet bang maken maar ik zou als ik jou was me even laten checken. Dan weet je zeker of het goed zit ja of nee. Succes![/quote]@katjesss bovenstaand mijn verhaal.  Gek dat ze jou niet eerder doorsturen naar de gynaecoloog. Ik zou echt pleitte voor een doorverwijzing als ik jou was. Hopelijk word je er snel wijzer van! Succes!
 
Terug
Bovenaan