zwanger raken? stoppen met roken wie doet ermee?

A

Anoniem

Guest
hallo ik wil erg graag een mooie ronde dikke buik maar ik rook nog steeds en doe er alles aan om te stoppen maar heeltijd tervergeefs.

nu heb ik veel steun aan dit forum en lijkt het me leuk om samen met de mensen die ook nog dampen te gaan stoppen. dus dames die meedoen vanaf aankomend weekend ga ik stoppen defenitief wie doet er mee?

lijkt me erg leuk om onderling te vertellen hoe het loopt ik doe  alles voor een mooie buik en zeker voor  de gezondheid als het betse zaadje mogen winnen.

liefs annieka  

Hoi
Ik denk dat ik mee doe pakje is bijna leeg mooi moment om te stoppen .
Dit wordt dan de tweede poging vorige maand ook gestopt tot de rode duiveltjes
kwamen ik heb er toen gelijk weer een opgestoken
groetjes Corina

hoi meiden,

ja ik zit met het dezelfde probleem. ik rook ook en ik ben bezig ik wil zo graag stoppen. en toen ik zwanger was ben ik gelijk gestop en dat lukte me prima, maar toen ik een miskraam kreeg. ben ik gelijk weer begonnen.... stom maar ja het moest...

ja ik moet stoppen ja . mmmm mmm maar het is af en toe wel heeel lekker.

liefs xxxx

hoi meiden

ik heb besloten dat als me test woensdag positief is ik ga stoppen met roken want als ik het nu doe en hij is woensdag negatief begin ik toch gelijk weer.
voor iedereen die gaat stoppen heel veel succes en misschien schuif ik woensdag bij jullie aan maar nu ga ik eerst nog even buiten staan om er een te roken hahabinnen mag niet kinderen!!
dikke kus angela

Lieve meiden,
Ik wil de gene die gaan stoppen met roken echt heel veel sterkte wensen.
Ik weet wat jullie gaan door maken. Ben zelf 5,5 maand  van het roken af.  En mijn vriend nu bijna 2 maanden.
Als je wilt stoppen moet je het echt willen anders lukt het niet.
Maar je hebt een doel voor ogen dus het zal lukken.

Heel veel succes!!!!

Liefs Bontrie

Hoi Annieka!

Allereerst vind ik het hartstikke knap van je dat je in ieder geval gaat proberen om de sigaretten te laten staan!

Ik ben 8 januari gestopt met de pil en een weekje later ben ik ook met roken gestopt. Tja, het is niet makkelijk maar absoluut wel voor een goed doel!

Mijn vriend is inmiddels ook anderhalve week gestopt en ook hem gaat het redelijk goed af.

Natuurlijk wil ik jullie allemaal erg graag steunen en aanmoedigen, want echt: je voelt je zoveel beter als je eenmaal gestopt bent. Ik verneem echt dat ik meer lucht heb, het huis ruikt weer heerlijk fris en van het geld dat ik overhou kan ik in ieder geval leuke baby-dingetjes gaan kopen!!

Kom op meiden! Jullie kunnen het. Mocht je toch nog extra hulp nodig hebben, kijk dan eens op de site www.rookloos.nl. Daar heb ik in ieder geval veel steun aan gehad. Ook is daar een soort van banner te downloaden die onder andere aangeeft hoe lang je gestopt bent en  hoeveel geld je hebt bespaard. Echt leuk!

Groetjes,
Chantal

Terug
Bovenaan