zwanger raken? stoppen met roken wie doet ermee?

hoi meiden,

ik ben 27 december gestopt met de pil en met roken.
ik voel me echt super goed.
ik hoop dat het jullie ook lukt.

groetjes kwinty.

Alle stoppers veel succes gewenst!!

Ik ben toen ik voor het eerst zwanger was gestopt met roken. Toen vier weken later bleek dat er geen levende vrucht in mijn buik zat, storte alles in.

Mijn partner en ik dachten toen gelijk: we gaan weer roken (wij rookten allebei).
Dat was echt een moeilijk moment, maar we hebben het niet gedaan.

We zeiden wij willen toch weer zwanger raken en dan moeten we weer stoppen en we zijn nu al 4 weken gestopt!

Dat hebben we overleefd en komende zomer zijn wij 7 jaar verder! En we hebben nooit meer gerookt.

Dus voor jullie allemaal een opstekertje! Ik kon het en dus kunnen jullie het ook!!!!!

Succes.........

Mieden,

super dat jullie nu al willen proberen te stoppen met roken. Echt jullie zijn kanjers, en het gaat jullie ook lukken, denk maar aan dat mooie kado wat zal volgen.

miep

Hallo allemaal...

IK DOE OOK MEE!!!!

Ik was al gestopt met roken, tot wij bij mijn vorige zwangerschap het ergste nieuws kregen wat iemand kan overkomen....ons kindje was niet levensvatbaar buiten mijn lichaam.....er brak een zeer moeilijke tijd aan en het eerste wat ik deed na dat nieuws was een sigaret opsteken, ik voelde me zo dubbel, ik wist dat mijn kindje op dat moment nog leefde en dat het heel slecht voor haar was....toch vond ik zoveel troost in die stomme sigaret....

Nu hebben wij afgelopen week, groen licht gekregen voor een volgende zwangerschap.... en volgende week dinsdag slik ik 4 weken foliumzuur in een hele hoge dosis en dan gaat het klussen weer beginnen....

Dus meiden...... ik ben aan mijn laatste pakje sigaretten begonnen, als deze op is stoppen mijn vriend en ik allebei met roken.

Hoewel wat ons is overkomen, "domme pech" is...en het niet te wijten is aan roken, drank, voeding of wat dan ook....wil ik graag alles uitsluiten...dus de sigaretten zijn niet de enige dingen die buiten de deur gehouden worden, zo ook de drank.... filet-american.... brie.... leverpastei.... en de overheerlijke biefstukjes..... IK GA VOOR EEN GEZOND KIND..... en iedereen "SUPER" dat jullie dat ook doen..... kom op, het lukt ons!!!!!

Liefs Randy mama van Ninthe*

Nou ja, zeg! Ik was net op de fiets van m'n werk hier naar toe en zat te bedenken hoeveel sigaretten ik vandaag had gerookt tot nu toe. Dat waren er 2,5 marborlo-light.. Nog steeds 2,5 teveel, want ik wil graag stoppen, maar beter dan 10 ofzo!!!
Ik dacht, zou ik de enige zijn die nog niet helemaal gestopt is, maar wel zwanger wil worden? Schaamde me een beetje... Ik wilde een berichtje plaatsen of we misschien niet samen konden stoppen of elkaar steunen!
En ja hoor, er staat al een berichtje op! zo leuk dat er zoveel herkenbare dingen zijn!
Wie rookt er nog en wil stoppen?
Groetjes Lies

Hier even de reacties tot nu toe:

Anieka: stopt dit weekend
Mamaloe: denkt er nog even over na
Corina: heeft haar pakje bijna leeg
Harry: weet het nog niet?
Kaylin: stopt woensdag?
Randy: stopt na dit pakje
Lies: gaat max 3 sigaretten per dag roken tot dit pakje leeg is.

SUCCES!!!!!!!!!!

Hee Annieka,

Voor mij is het idee dat wij graag een kindje wilde een erg grote drijfveer geweest om te stoppen met roken.

Uiteraard heb ik dit samen met mijn partner gedaan en inmiddels al 2,5 jaar gestopt.

Een tip....pillen poeders en pleisters niet doen
Wilskracht dat werkt!

Groet

Goed argument om te stoppen: roken vermindert de vruchtbaarheid (zowel bij mannen als bij vrouwen).
Succes ermee! Mamamiek

Terug
Bovenaan