Hallo allemaal...
IK DOE OOK MEE!!!!
Ik was al gestopt met roken, tot wij bij mijn vorige zwangerschap het ergste nieuws kregen wat iemand kan overkomen....ons kindje was niet levensvatbaar buiten mijn lichaam.....er brak een zeer moeilijke tijd aan en het eerste wat ik deed na dat nieuws was een sigaret opsteken, ik voelde me zo dubbel, ik wist dat mijn kindje op dat moment nog leefde en dat het heel slecht voor haar was....toch vond ik zoveel troost in die stomme sigaret....
Nu hebben wij afgelopen week, groen licht gekregen voor een volgende zwangerschap.... en volgende week dinsdag slik ik 4 weken foliumzuur in een hele hoge dosis en dan gaat het klussen weer beginnen....
Dus meiden...... ik ben aan mijn laatste pakje sigaretten begonnen, als deze op is stoppen mijn vriend en ik allebei met roken.
Hoewel wat ons is overkomen, "domme pech" is...en het niet te wijten is aan roken, drank, voeding of wat dan ook....wil ik graag alles uitsluiten...dus de sigaretten zijn niet de enige dingen die buiten de deur gehouden worden, zo ook de drank.... filet-american.... brie.... leverpastei.... en de overheerlijke biefstukjes..... IK GA VOOR EEN GEZOND KIND..... en iedereen "SUPER" dat jullie dat ook doen..... kom op, het lukt ons!!!!!
Liefs Randy mama van Ninthe*