zwanger raken

Hoi Belinda,
Waarschijnlijk weet jouw vriend helemaal niet dat het zo belangrijk voor je is he. Hopelijk kan je het hem op een rustig moment duidelijk maken. In een relatie ben je nu eenmaal met 2 en moet je toch met elkaars wensen rekening houden.
Blijkbaar wil je en graag je relatie houden en graag een kindje hebben. Als voor jouw vriend de relatie ook belangrijk is moet hij er toch ten minste over willen praten. Ik heb er in totaal samen met mijn vriend ook een hele tijd over gedaan voor we ongeveer op dezelfde golflengte zaten, dus hoezeer je het misschien ook wil, als hij er zo tegenover staat zal het ook niet van vandaag op morgen opgelost zijn.... maar het positieve is dat jullie er aan kunnen werken en als jullie daaarin samenwerken versterkt dit ook jullie relatie!
Veel succes en laat nog horen hoe het evolueert! L

Hoi hoi,ik vindt het erg raar hoe je vriend reageert,al helemaal over het weghalen.hij komt zo over van!!!of jou gevoelens niet belangrijk zijn,en hij wil er totaal niet eens over praten.als hij echt geen kinderen wilt zou je een beslissing moeten nemen,of je dat kan accepteren of niet,maar hij moet he twel een kans geven om er over te praten,want zo blijf jij met de pijn en je gevoelens zitten.

sucses!!!!!]

gr manuela

Hallo,

Ik heb daarstraks even met mijn vriend kunnen praten via de telefoon. Hij is pas geopereerd en hij woont nog bij zijn ouders. Hij kan zich moeilijk verplaatsen voor het moment.Wij gaan in augustus samenwonen, dat staat al zeker vast. En hij merkte dat er iets met me scheelde, dus heb ik ff met hem erover gepraat (kinderen krijgen).
Hijzelf zou wel graag kinderen willen, maar vermits ik nog geen vast werk heb, zou hij graag willen wachten totdat ik wel vast werk heb. Dan zou hij er wel langzaam willen aan beginnen.
Maar dan wil hij ook nog eerst getrouwd zijn. Dus conclussie van alles is dat ik nog wel enkele jaren op kinderen ga mogen wachten.
Maar één ding weet ik wel zeker.
Zodra ik hem terug zie gaan we daar eens een hartig woordje over moeten praten, want ik verlang er echt naar en hoe meer mensen ik zie met een dikke buik, zoveel te moeilijker ik het heb om ermee te wachten.
Dus wil ik duidelijkheid op dit vlak van zijn kant uit.
Doe ik daar iets verkeerd mee of schrik ik hem daar mee af?

En ik heb eigelijk nog een paar vraagjes?

* Bestaan er produkten of middeltjes
om gemakkelijker zwanger te raken?

* Is het waar dat mensen die de pil
nemen of genomen hebben, dat die
sneller een miskraam krijgen of
kunnen krijgen dan andere?

* Is het aangeraden om al een tijdje
gestopt te zijn met de pil alvorens
te proberen om zwanger te raken of
maakt dat helemaal niks uit?

Alvast bedankt en ik hoop dat jullie me deze keer ook kunnen helpen, want al de raad die ik al gekregen heb, heeft mij enorm goed geholpen.

Hallo,

nog even ter verduidelijking van de mailtjes hier. Ik heb zopas gezien dat er nog een Belinda mailtjes schrijft.
Dus bij deze: ik kom uit het Belgisch Limburg en ik ben bijna 23 jaar.

Groetjes

Terug
Bovenaan