zwanger trouwen - tips?

Heyhey,

Ik ga zelf ook trouwen, maar dan ben ik 5 1/2mnd zwanger...
Als je in de ochtend gaat trouwen is misschien een brunch
een leuk idee? Leuk tentje boeken, waar je gezellig kunt
zitten met het aantal mensen.. En als het nog lekker weer
is, kun misschien  daarna langs het strand? Wandeling over
de boulevard? Maar daar moet je niet je mooiste jurk dan
aan hebben.. hihihi    Misschien bij thuiskomst een
hapje & borreltje?

Ik wens jullie een hele mooie en fijne dag toe!! En hopelijk
heb je wat aan het idee'tje :)

Liefs Ikk!!

Wij zijn ook getrouwd toen ik in verwachting was van de 1e, was op dat moment 28 weken zwanger.
We stonden om 16 uur voor de ambtenaar van de burgelijke stand en zijn daarna met naaste familie en vrienden naar een restaurant gegaan voor een avondvullend diner, vooraf nog even lekker geborreld en toen heerlijk gegeten.
's morgen hebben we het lekker rustig aan kunnen doen, omdat de fotograaf pas om 13 uur kwam, dus heerlijk uitgeslapen en daarna rustig naar de kapper geweest.
Ik ben niet in een officiele jurk getrouwd, maar in een mooie broek met een doorkijkbloes eroverheen met daaronder een opvallende buikband.
Ik moet je er wel bij vertellen dat je juist van zo'n dag ontzettend veel energie krijgt, dus de dag opzich heb je niet zoveel last van vermoeidheid (ja als het echt laat wordt wel). Zorg wel dat je de dag nadien niet al te veel hoeft te doen, zodat je lekker bij kunt komen en zorgen dat je de dagen voor je bruiloft niet al te veel meer hoeft te doen, zodat je uitgerust aan je dag kunt beginnen.
Veel succes met de laatste voorbereidingen en veel plezier op de dag zelf.

Groetjes SAskia

Terug
Bovenaan