Zwanger? Vaag streepje

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben vandaag 9 dagen overtijd. Afgelopen vrijdag heb ik een test gedaan (toen was ik 6 dagen over tijd volgens mijn app) en toen kon ik na heeeeeel lang en intenstief turen een soort van streepje ontdekken. Ik deed het af als negatief. Vandaag, 3 dagen laten dus weer een test gedaan. De tweede lijn is niet zo zichtbaar als de eerste (controle) lijn maar je ziet hem wel! Betekend dit dan dat ik echt zwanger ben? We zitten nu in de 4de ronde na stoppen met de pil. </p><p>Vragen:</p><p>- Ben ik echt zwanger ook met een dun lijntje?</p><p>- Wat moet ik dan nu doen?</p><p>Help! Spannend allemaal dit</p><p> </p><p>ps: Ik wil wel een foto toevoegen zodat jullie kunnen beoordelen hoe het zit met het streepje maar weet niet hoe dit moet</p>
 
ja!! een streep is een streep!! 
wel belangrijk is dat binnen de tijd de streep verschijnt maar deze hoeft echt niet zo donker te zijn als in het controle venster.
Ik kan je aanraden een digitale test te kopen van Clear Blue en deze morgen ochtend met je ochtend urine te gebruiken. Dan staat het echt duidelijk op je scherm. 
als de test positief is mag je op zoek naar een verloskundige bij jou in de buurt en bellen voor meer info en een 1e afspraak!!
spannend!! en alvast een voorzichtige gefeliciteerd ?
 
Als je binnen de officiële afleestijd een streepje hebt, dan ben je zwanger! Gefeliciteerd! 
Allereerst lekker genieten van het goede nieuws! Verder kun je de vk bellen om een echo in te plannen en voor de huisarts is het ook fijn om te weten dat je zwanger bent.
 
Ik had die kruidvat test van 2 voor 5 euro. Netjes de bijsluiter gevolgd en na 4 minuten afgelezen. En de streep was inderdaad niet donker maar je ziet hem wel echt. Vanmorgen was het natuurlijk nog heel donker buiten dus onder de lamp gekeken en voor de zekerheid wat foto's gemaakt. Weten jullie hoe ik een foto kan delen dan kunnen jullie het ook zien en dan voel ik me misschien wat zekerder hahahaha
Dankjewel voor de felicitaties alvast!
 
@BenB Ik had vanmorgen al even naar de huisarts gebeld maar de assistente zei dat ik zelf alles moest regelen via een verloskundige en dat ik niet via de huisarts iets hoefde door te geven. Ook kun ze me niet echt een sluitend antwoord geven op of de test met vaag streepje nou echt betekende zwanger hahaha. Vond het nogal een gek gesprek maar dat heb ik vaker bij onze huisartsenpraktijk (mini dorpje). Zouden jullie eerst over een paar dagen dan nog een test doen of gewoon alvast een VK bellen voor info?
 
Ik heb toen ik zwanger was direct de vk gebeld. Het streepje kreeg ik nauwelijks op de foto en ik was toch echt zwanger van een tweeling :) Hoe dat werkt met een foto plaatsen weet ik eerlijk gezegd niet.
 
 
@BenB Op advies van hier inderdaad ook net de verloskundige gebeld. Die zei ook streep is streep hahahaha. En ze zei dat ik, omdat het pas de 4de maand na stoppen met de pil is, ook een wat langere cyclus gehad kan hebben en ik dus niet 9 dagen (zoals ik zelf denk) maar bijvoorbeeld 6 dagen over tijd ben. Ze zegt dat ik voor mijn eigen gemoedsrust eind van de week nog best een test kan doen maar ze belt me ook vanavond voor een intake. ze zei het streepje is echt niet zichtbaar als er geen hormoon in je urine zit. Ik mag nu dus wel durven te denken dat het gelukt is dan! SPANNEND
 
Knopje rechts,  bij maken van een bericht staat ''afbeeldinge invoegen/bewerken'' waarschijnlijk heb je die nodig om een foto te uploaden. ( zelf nog nooit gedaan trouwens ) 

Enne.. Gefeliciteed! ;)
 
Terug
Bovenaan