Zwanger? Vaag streepje

@JessieSP Dankjewel! Ja daar had ik al naar gekeken maar daar moet ik een link naar een afbeelding kiezen en de foto staat natuurlijk niet online
 
Dankjewel @Citrus Ik heb dit gevolgd en volgens mij moeten jullie dan nu de foto zien. ik ben heel benieuwd naar jullie idee en mening. Wat zouden jullie denken als je zo'n test had? 
 
Ik zou een gat in de lucht springen en mijn man/partner informeren! 
 
Gefeliciteerd, dit is een duidelijke streep hoor?
 
@CLB Ja? Ik vond hem zo dunnetjes en vaag hahahaha. OMG tot nu toe zegt iedereen (huisartsassistente, VK en hier wat mensen) dat een streep een streep is maar nu na de foto is het voor andere pas echt duidelijk wat ik gezien heb dus zoooooo blij dat jij het ook ziet en vind
 
 
Ik ook!!! Ik sprong al een klein gaatje in de lucht bij een veeeeeeel lichtere test van mij! 
Gefeliciteerd. Hij zou nu elke dag a 2 dagen op moeten lopen, als het goed zit. 
Tof!
 
@Citrus. dankjewel! Ja ik wil eigenlijk donderdag of vrijdag nog een keer testen om te zien of de streep dan donkerder wordt. Als de VK namelijk gelijk heeft dat ik misschien een iets langere cyclus heb gehad dan ben ik natuurlijk minder lang over tijd dan ik wellicht nu denk dus dan zou hij richting eind van de week nog beter zichtbaar moeten zijn. Maar blijkbaar is het echt zo en ben ik zwanger! Ik durf het haast nog niet hardop uit te spreken. Plus dat ik het nog aan niemand vertel natuurlijk (mijn man was erbij toen ik ging testen) dus het is super spannend en moeilijk om aan iets anders te denken vandaag. #lekkerproductiefopwerk hahahaha NOT
 
Een jaar geleden had ik op 4 januari ook deze test en precies dezelfde streep. Nu inmiddels een mooie meid van 4 maanden oud :)

Test morgen even met een andere ( deed ik ook en die was knal, vind deze niet zo heel goed werken ).
Een Clear Blue met zwanger of niet zwanger is nog duidelijker.

Ik zeg ook alvast voorzichtig gefeliciteerd en veel geluk!
 
Terug
Bovenaan