Nou zeg lijkt me echt niet leuk om zulke opmerkingen te krijgen. Heb ik gelukkig nooit gehad, wel eens opmerkingen als: 'Dat wordt straks wel even pittig voor je', maar niet erger dan dat.
Ik heb 2 dochters van 4.5 en 2.5 en nu zwanger van de 3e. Straks hebben we 3 kinderen onder de 5 jaar.
En ach, het valt allemaal echt wel mee. Ja, de babytijd is weer even pittig en beperkt je wat, maar na 1-1.5 jaar is dat alweer voorbij, gaat het kindje lopen en nog maar 1x slapen op de dag en is alles alweer zoveel makkelijker.
We zijn vorig jaar op vakantie geweest met het vliegtuig naar Portugal met een kind van 3.5 en 1.5, en dat ging echt prima. Dus ook 'verre' reizen zijn prima te doen als je het mij vraagt. Ook gewoon het dagelijks leven is goed te doen hoor met 2 kinderen. Ja, soms heb je een rot dag en huilen ze allebei en ben je super gefrustreerd maarja, dat heb je met 1 kind ook wel eens toch?
En 2 kinderen is zoveel leuker dan 1, echt! Ik vind 2 kinderen echt een verrijking en het leven met 1 kind zou ik maar saai vinden. Hopelijk denk ik er straks met 3 nog hetzelfde over haha. Laat je niet gek maken en geniet van je zwangerschap en je 2 mooie kinderen straks!