Nu je het zegt. Mensen klagen idd graag over hoe zwaar het leven is met 2 of meer. Misschien zijn ze bang dat ik er nu achter kom dat het helemaal niet waar is haha. Dat het gewoon een stelletje aanstellers zijn die doen alsof ze het oow zo druk hebben om aandacht. Dit is mijn 2e en ik weet ook heus wel dat de eerste maanden super zwaar is. Maar zodra de voeding van om de 3 uur over is voelde ik opeens een soort rustfase.
Het kan zijn dat mijn schoonzus zich meer elite voelde dan mij omdat zij 2 heeft. En dus veel drukker en moeilijker dan mijn simpele leven met 1. Ze zegt vaak genoeg, lekker makkelijk met 1. Of ja, die keuze heb ik niet met 2 etc
Ik snap van mezelf ook eigenlijk niet waarom ik mij zo druk maak over al die negatieve onzin. Maar als het je naasten zijn steekt het toch wel.
Het kan zijn dat mijn schoonzus zich meer elite voelde dan mij omdat zij 2 heeft. En dus veel drukker en moeilijker dan mijn simpele leven met 1. Ze zegt vaak genoeg, lekker makkelijk met 1. Of ja, die keuze heb ik niet met 2 etc
Ik snap van mezelf ook eigenlijk niet waarom ik mij zo druk maak over al die negatieve onzin. Maar als het je naasten zijn steekt het toch wel.