Zwanger van 2e

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal...,

Ik ben op dit moment alweer 12 weken en 3 dagen zwanger..... Ik ben er vorige week ook pas achtergekomen..... Ik slikte ook gewoon de pil en had ook gewoon nog menstruatie. Op een gegeven moment begonnen mijn borsten te groeien, ik kreeg last van mijn stuitje en had last van mijn buik.... Dat klopte volgens mij toch niet.. Ik gestopt met de pil en kreeg geen menstruatie... Ik twee keer een test gedaan en allebei zeer positief. Ik was zo geschrokken...!!! Was totaal niet gepland. Geen ruimte in huis (we wonen al veels te klein) we zijn net een beetje in een ritme beland, we waren gelukkig zo. Ik heb heel erg zitten twijfelen. Na wat berekeningen dachten we dat we niet verder konden zijn dan ong. 6 weken. Toch naar het casa gegaan (voor een eventuele abortus). Ik heb vorige week de hele week  heel erg zitten huilen en was totaal in de war. Ik was zo erg in de war dat ik toen ik klaar was met werken afgelopen maandag ik niet eens meer wist hoe ik thuis moest komen. Gisteren dus naar het casa. Maar ik had al voor mezelf besloten om het niet te doen. Ik kon het echt niet.... Hoe kan ik zoiets nou uberhaupt overwegen.... Ik was daar en keek op de echo.... alles was al compleet... Ik zag hem of haar bewegen met de armpjes en beentjes. Ik was al bijna 13 weken ook. Toen ik de echo zag was ik zo gelukkig.....!!!!
Wij zijn nu zo blij dat er weer een kleintje op komst is.... !!! Hoe heb ik zoiets ooit kunnen overwegen.. Misschien de schrik?    
Nou dit was mijn verhaal in grote lijnen.... :)
Groetjes

jeetje dat is schrikken!!!!
wen er maar rustig aan en dan lekker samen met mannetje verheugen!!!
1 voordeel je bent nu al over de kritieke periode heen dus daar hoef je je geen zorgen meer over te maken(als je dat al deed)van wanneer is je kleine???

groetjes nienke...trotse moeder van aaron (24-11-2006)

Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en ja, in je schrik kan je rare dingen doen/denken.
(maar als je er echt niet achter had gestaan, was het nog geen verkeerde keus geweest hoor)
Gelukkig dat je nu een beetje van de schrik bekomen bent en dat jullie er gelukkig mee zijn.
En voor alles is een oplossing, zegt mijn wijze moeder altijd! ( alleen is de ene oplossing makkelijker dan de andere..)
Sil

Tsjonge, dan schrik je inderdaad wel even en in je paniek ga je rare dingen denken.
Gelukkig zijn jullie nu over de eerste schrik heen.
Probeer maar rustig aan het idee te wennen.Succes en sterkte!

och meissie toch!!

Ik kan je 1e schrikreactie goed begrijpen hoor!! Wij zitten ook met het zelfde postzegel-huis probleem.
En dit klinkt mss een beetje zweverig (en sommigen zullen dit mss niet begrijpen) Maar ik ben van mening dat 'zieltjes' hun ouders uitkiezen,en niet anders om, dus pil of geen pil.... als het zo had moeten zijn..had het zo moeten zijn....
Mss dat ik het (nu) verkeerd formuleer, en ik hoop dat de meerderheid snapt wat ik bedoel
Maarruhhh, felicitaties zijn dus op zijn plaats! Bij deze!!! En waar er 3 mondjes kunnen eten, kan er nog wel 1 bij! Komt goed!!!

Groetjes Debby

Jeetje, heftige tijd heb nu zeg!!! Voel je vooral niet schuldig over de emoties die je voelt hoor, daar kan je geen waardeoordeel over vellen, je voelt nu eenmaal wat je voelt. En dat is ook niet zo raar lijkt me!!! Fijn dat je er nu meer rust in hebt, en probeer het zo te zien: nog 6 maanden om te genieten, dingetjes te regelen en  aan het idee te wennen.
Gefeliciteerd en succes met alles! Liefs Sandy

hey,

jeetje dat is even schrikken he, ik heb hetzelfde gehad met ons 1e ook door de pil, en dus totaal onverwachts, ook wij woonde toen veels te klein en hebben toen de tijd over abortus nagedacht, maar uiteindelijk konden we dat niet, het was toch een wondertje wat ons geschonken werd! en na de eerste schrik zijn we heel blij geweest zowel met de zwangerschap, als demi zelf!!! maar ik kan me jouw gedachte dus heel goed voorstellen,

succes en geniet van je zwangerschap!

groetjes susanne

Hoi Christie,

Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg geschrokken bent. En ja, een kat in het nauw maakt rare sprongen. Fijn, dat jullie je er nu wel goed over voelen!

En alle praktische problemen komen meestal vanzelf wel goed toch?

Probeer nu maar lekker te genieten, want blijkbaar wil dit kindje er heel graag komen!

Terug
Bovenaan