Zwanger van 2e

Bedankt voor jullie reacties....
Mijn zoontje Yessin was eergister precies 8 maanden jong. Het is zo een ontzettend lief en goedlachs kereltje.... 3 weken geleden is hij voor de derde keer opgenomen geweest in het ziekenhuis. Hij is een Happy Wheezer. De meeste baby's worden verkouden maar bij hem slaat het gelijk om tot benauwdheid. Je hoort hem dan helemaal zagen en moeilijk ademen. Maar hij blijft dan lachen... vandaar het "happy"..... Verder is hij een gezellige lekker mollige (hij is nu al  bijna 10 kilo) baby.
En wij kijken uit naar zijn broertje of zusje....!

Groetjes

hoi christie

gefeliciteerd met je zwangerschap.
mijn zoontje is overmorgen 8 maanden en ik ben 2 weken geleden gestopt met de pil.
gaan jullie nu verhuizen of hebben jullie al iets anders bed8.

groetjes natasja

Ppfff dat is idd even schrikken zeg!
En dat je gedacht hebt aan aborus....vind ik helemaal niet zo gek! Ik zou het nu ook ECHT nog niet willen, en denk dat ik in die situatie precies hetzelfde had gedacht. Maar ik weet ook (bijna) zeker dat ik het niet zou kunnen...

Komt wel goed! En inderdaad, waar 3 monden kunnen eten kan er altijd wel eentje bij...
Geniet van je zwangerschap, van het nieuwe leventje in je buik!

hoi,

Mijn dochtertje is nu 10 maanden en een week of 6 geleden dacht ik dat ik zwanger was (ongepland), ik liet toen doorschemeren aan mijn man dat ik dan een abortus wilde. Hij keek me met grote ogen aan en kon niet gelovenb dat ik dat zei.
Een paar dagen later, nog steeds in de onzekerheid of ik zwanger was of niet, ging ik al heel erg twijfelen,
"gelukkig'' bleek ik niet zwanger maar als dat wel was geweest had ik echt niet geweten wat ik moest beslissen. Ik weet wel  bijna zeker dat als ik gekozen had voo reen abortus me dat mijn hele leven zou achtervolgen.

groeten Elke

Hoi hoi,

Pffff... ben nu op mijn werk.... Ik wil het vandaag vertellen... uitstellen heeft geen zin... maar ik ben zo bang voor de reacties... en hoe ik daar weer op ga reageren. Ben zo emotioneel de laatste tijd. Als ik geen goede reactie krijg ga ik vast en zeker huilen. Ik word in ieder geval zo rood als een garnaal. En dat wil ik allemaal niet. Ik wil erboven staan. Hmmzz.... ik vraag me af of ik mijn baan mag houden... en of ik het allemaal red. Nou... als hij zo uit bespreking is....... o jeee.......

Groetjes Christie

hoi Christie

ik wil je ff succes wensen zometeen!!!! en ze mogen jou nooit ontslaan omdat je zwanger bent!!! trouwens ik vind dat ze juist posietief moeten reageren het is juist heel mooi dat er binnen in jou een nieuw kindje groeit!!!! maar ja wie ben ik!!!

Hoi Christie,

In de eerste plaats, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik reageer wat minder hier maar heb je verhaal wel gevolgd. Wat kun je schrikken van een onverwachte zwangerschap he, toen ik in verwachting was van mijn zoontje heb ik twee weken gehuild... de dokter heeft drie keer gevraagd of ik het wel wilde houden. Gek he, nu kan ik me er niks meer bij voorstellen. We zijn zo gelukkig met ons kleine mennekie. Ik denk dat je het gewoon moet vertellen en je niks van de reacties aan moet trekken! Waarschijnlijk is iedereen op je werk heel erg blij voor je, zo hoort het ook! Ik ging solliciteren toen ik 17 weken zwanger was en heb het eerlijk gezegd tijdens het gesprek, ze feliciteerden me direct en ik ben nog aangenomen ook! Dus maak je echt niet te druk en zeg het gewoon met een glimlach op je gezicht! Als ze niet aardig doen moet je maar denken, zijn ze gek of zo!
GENIETEN is nu het sleutelwoord. Ik heb dat veel te weinig gedaan in mijn zwangerschap!
Veel succes!
Xus Susan

quote: ingrid mv Daniel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 11:13:39'));

hoi Christie

ik wil je ff succes wensen zometeen!!!! en ze mogen jou nooit ontslaan omdat je zwanger bent!!! trouwens ik vind dat ze juist posietief moeten reageren het is juist heel mooi dat er binnen in jou een nieuw kindje groeit!!!! maar ja wie ben ik!!!

Ja klopt... maar dát zeggen ze er nooit bij....Er zijn zat mazen waar ze tussendoor kunnen floepen, mits je géén vast contrakt hebt.
Wil geen zout in de wonde strooien, maar het is wel de keiharde werkelijkheid.
Zelf ben ik ook mijn baan kwijt hierdoor, en geen flikker dat ik eraan kon doen.
Ik wil je iig veel succes wensen voor het gesprek, en hopelijk valt jou werkgever wel mee... ze zijn niet allemaal hetzelfde (gelukkig)

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan