zwanger van 3de (niet gepland)

Mijn eerste 2 bevallingen zijn niet bepaald vlekkeloos verlopen. Voor mij was het dan ook duidelijk, geen kind meer! Man naar zkhs gestuurd, maar vlak ervoor is het toch nog mis gegaan. Ben nu 7 weken zwanger. 3 kinderen in 3 jaar tijd! Weghalen is geen optie, maar echt wennen aan het idee kan ik ook nog niet. Zit vol vragen, onzekerheden, angst... Is het echt te doen met 3..?? (oudste is 2 jaar en 4 maanden, jongste is 1 jaar)
 
Hoi..

Vervelend dat je dan toch weer zwanger bent geraakt, vooral omdat jullie er bewust voor hadden gekozen om niet meer zwanger te worden!

Ik ben net zwanger van ons derde wonder, en wij hebben er wel bewust voor gekozen en we vinden het meer dan geweldig dat onze droom uitgekomen is. Ik heb ook een zoon van net 3 (12-12) en een zoontje van 1 jaar.. wij weten dat het ook erg druk gaat worden, maar hier hebben we goed over na gedacht van te voren. We hebben ook gezegd, er zullen vast wel ruzies komen onderling.. dat hebben we nu ook wel is, heel normaal.. tja en dan vast nog wel meer! We zien het gewoon wel.. maar jou bevallingen waren een drama? Ik heb een keizersnede gehad bij de eerste en bij de tweede een normale supersnelle bevalling... maar ik zie absoluut niet op tegen de bevalling, je moet er toch door heen.. hoe dan ook!! Maar ik vind het vooral rot voor jullie, omdat jullie er niet voor gekozen hebben. Dan ligt de situatie natuurlijk net wat anders dan bij ons. Weghalen vind ik persoonlijk geen optie.. dat vind ik heel erg, maar dat is voor iedereen persoonlijk hoor!! Sterkte.. en ik hoop dat jullie toch open gaan staan voor de komst van dit bijzonder unieke kindje..

Liefs mammma
 
Ik hoop het ook! Hoop dat ik er van kan genieten zodat de kleine zich ook echt gewenst gaat voelen. 1ste bevalling was met 32 wkn, waarbij de kleine het net gehaald heeft en ook ik erg ziek geweest ben erna. 2de bevalling keizersnede, maar ook nu moest de kleine in het ziekenhuis blijven (erg mager en sondevoeding). 3de bevalling wordt ook een keizersnede, maar ik zie daar echt tegenop. je weet nu wat er komen gaat en hoe het kan gaan lopen. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar wat een teleurstelling anders... en de drukte thuis ja. Fietsen, boodschappen, winkelen... hoe krijg je dat spits...
 
Heej,

Hoop voor je dat je gaat genieten van je zwangerschap. ook al is het niet gepland. en hoe het straks allemaal moet met 3 hele kleine ukkies dat red zich straks vanzelf...
Kan me voorstellen dat je schrok. zeker na wat de plannen waren.

Succes en geniet ervan...

 
Mijn 3e is nu bijna 4 weken en kwam ook onverwacht. Ook ik moest heel erg wennen aan het idee, en dat terwijl ik wel een 3e wilde, maar mijn man niet.
Het gaat super, we genieten allemaal volop. En tja, soms moet de baby even wachten, er zijn nog 2 kinderen in huis, die ook wel eens iets moeten. Maar dat gaat allemaal eigenlijk vanzelf. Het is een heel rijk gevoel, drie kinderen! Dus ja het is echt te doen, het is zelfs heel mooi!
 
Hoi,
Hier onverwacht zwanger van de 4e, tuurlijk even slikken maar super blij. Ben nu ruim 30wk zwanger.
3kinderen is echt goed te doen hoor, ik vond zelf het verschil naar 3 veel kleiner dan naar 2kinderen!
Nu zitten mijn kinderen niet zo kort op elkaar als die van jou, dat is natuurlijk wel een verschil, maar ik vind het heerlijk en kijk echt uit naar de 4e, zal ook wel even aanpotten zijn, maar je moet jezelf even de tijd geven om in een ritme te komen!
Het is nu toch zo, dus probeer je op de positieve dingen te richten!!
Succes en een fijne zwangerschap gewenst!
Liefs MJ
 
eh jah, te doen is het wel, ik ben zwanger van mijn 6e.. maar ik denk niet dat dat bij jou de grootste zorg is. Meis, praat met je verloskunidge over je angsten voor de bevalling, probeer positief te blijven, het hoeft nu niet moeilijk te gaan. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Liefs
 
Terug
Bovenaan