Hoi..
Vervelend dat je dan toch weer zwanger bent geraakt, vooral omdat jullie er bewust voor hadden gekozen om niet meer zwanger te worden!
Ik ben net zwanger van ons derde wonder, en wij hebben er wel bewust voor gekozen en we vinden het meer dan geweldig dat onze droom uitgekomen is. Ik heb ook een zoon van net 3 (12-12) en een zoontje van 1 jaar.. wij weten dat het ook erg druk gaat worden, maar hier hebben we goed over na gedacht van te voren. We hebben ook gezegd, er zullen vast wel ruzies komen onderling.. dat hebben we nu ook wel is, heel normaal.. tja en dan vast nog wel meer! We zien het gewoon wel.. maar jou bevallingen waren een drama? Ik heb een keizersnede gehad bij de eerste en bij de tweede een normale supersnelle bevalling... maar ik zie absoluut niet op tegen de bevalling, je moet er toch door heen.. hoe dan ook!! Maar ik vind het vooral rot voor jullie, omdat jullie er niet voor gekozen hebben. Dan ligt de situatie natuurlijk net wat anders dan bij ons. Weghalen vind ik persoonlijk geen optie.. dat vind ik heel erg, maar dat is voor iedereen persoonlijk hoor!! Sterkte.. en ik hoop dat jullie toch open gaan staan voor de komst van dit bijzonder unieke kindje..
Liefs mammma