zwanger van 3de (niet gepland)

Ben 26 november bevallen van mijn 4e zoontje (dmv keizersnee) en moet zeggen dat het prima gaat. Hij moet weleens geduld hebben en zijn broers moeten weleens geduld hebben. Morgen gaan we heerlijk met zijn 5en naar limburg. Heerlijk genieten van de laatste dagen in dit jaar met mijn 4 grote liefdes.

Lukt allemaal prima dus, in mijn geval alleen.

Van harte met je zwangerschap (alsnog) en succes met welke weg je kiest.
 
@ rsschaap,
Praten met de gyn helpt sowieso, als ze weten dat je bang bent kunnen ze je wat meer in de gaten houden. Moet wel zeggen dat ik diep respect voor je heb dat je in je inleiding al schrijft dat weghalen geen optie is. Mijn mening is dat sommige te makkelijk denken ach het komt niet uit, laat het maar weg halen. Probeer het positief te blijven zien, dan komt het vast allemaal goed.

@ Aeryn,
Zo meid dat is ook niet niks, 4 alleen. Heb het jaren alleen gedaan met 5 dus weet hoe zwaar het kan zijn. Leuk om te lezen dat je toch ook met ze op vakantie enzo gaat, dat deed ik ook altijd.
 
hoi
ik moet net als andere zeggen dat ik de overgang van 1 naar 2 groter vond dan naar van 2 naar drie en idd, soms moest de kleine even huilen wnat moest tich even eerst de andere twee eten geven. bij mij komt nr 4 eraan en ben idd benieuwd of dat ook vanzelf zal gaan. Geef je idd ook het advies de bevalling en zwangerschapsbegeleiding goed te bespreken met je vk of gyn.
 
Hallo,

Hier zwanger van nummer drie, wel gepland maar toch verrast dat het zo snel kwam. Onze tweede zoon heeft nml lang op zich laten wachten en nu dus besloten niet aan geboortebeperking te doen na de geboorte van nummer twee. En nu dus in een maand zwanger nadat ik gestopt was met de borstvoeding. Ze schelen schelen straks maar 14 maanden. Leuk, maar ook erg druk denk ik.

Wij hebben wel besloten om opvang aan huis te gaan zoeken. Zo hoeven we de ochtenden en de avonden dat we beide werken niet drie kinderen kant en klaar te hebben alvorens we de deur uit gaan en weer thuis komen. Ik denk dat dat ook wel wat meer rust geeft.
We zullen zien.

Kim
 
Terug
Bovenaan