zwanger van 3e kindje

Hoi !
Net voor de 2e keer getest en mijn man heeft een leuk verjaardagskado gekregen, positief was het! We hebben al 2 meiden van 3 en 1 en hopen rond 7 okt onze derde te krijgen.
Enne.. of het jongen of een meisje wordt, maakt echt niet uit. Alleen dit keer had hij wel zijn shirt aangehouden, ha, ha. Wie weet heeft het verschil gemaakt.
Nog meer meiden zwanger in oktober en/of zw. van derde kindje?
Gr. mamajo

Hallo mamajo,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wat een mooi verjaardagscadeau voor je idd. Vandaag jarig??
Ik ben op dit moment ook zwanger van ons eerste kindje en als het goed gaat ben ik zo tegen 4 oktober uitgerekend.

Gr. Chantie

Haii Mamajo,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu ook 5 weken zwanger van mijn derde kindje. Heb 2 meisjes van 8 en 3,5.
Ik ben alleen een maand eerder uitgerekend, in september.
Ben jij misselijk bij deze zwangerschap? Ik heb helemaal nergens last van, alleen van me borsten en kortademigheid, ben gelukkig niet misselijk.
Ik was dat bij die meiden wel.
Ik moet 11 februari voor mijn 1e echo, dus spannend.

Groetjes Bernice

Hoi,

Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben nu zwanger van mijn derde en onze vierde.
We hebben samen al 1 jongen (9) en 2 meiden (6 en 3). En nu dus zwanger van onze vierde.
Ik ben eind september uitgerekend.
Spannend!

Groetjes

hey

wat leuk!
in heb 3 dochters en ben eind sept van de 4e uitgerekend!
mijn 3e dochter is in oktober geboren (2008) en ik vermoed deze ook weer hoor! ze blijven altijd langer zitten bij ons!
spannend allemaal weer he!!
geniet ervan

liefs

Gezellig en allemaal gefeleiciteerd met jullie zw.schap. Ik heb weinig last van. Wat van vlagen van iets van misselijkheid, maar ach.. Bij mijn vorige zw.schappen had ik echt helemaal nergens last van, geen groeiende cupmaten, hormonenwisselingen of misselijkheid. Lekker hoor. O, ja ik lijk wel meer last te hebben van puisten, ha,ha. Nou, ja..
Ben benieuwd wanneer het oktober forum er komt..
Gr. mamajo

hoi mamajo,
eindelijk een positieve test gekregen.
ik heb het topic kwijt geraakt bij zwanger worden.
geweldig zeg...gefeliciteerd.
je ziet het geduld wordt beloond.hahah
gr marjan

ook ik ben zwanger van de derde....wel morgen al 21 weken en dus in juni uitgerekend.

Wij verwachten een zoon na 2 dochters, wel even omschakelen, maar oh zo dankbaar dat het er gezond uitziet.

Liefs Randy mv Ninthe* 18-11-06, Nova 21-5-08 en nu 20wk+6dgn zwanger van een zoon

Terug
Bovenaan